L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. februar 2010 #1 Del Skrevet 4. februar 2010 Vi har kommet ned til 2 forslag så EN av de blir det: Vi liker begge ca like godt så derfor vi ikke klarer å bestemme oss.. skriver under hvorfor vi evnt ikke liker navnet... Ariana Celine mot: -dattra til jon a heter det, så vi er redd for at hun/vi får en merkelapp pga det... -litt langt og tungt å si? -Ariana navnet passer kanskje ikke helt med gutten vår sitt navn (men TRENGER det å ha noe å si???) for: -nydelig navn -ser for meg ei lita jente, tenåring og voksen dame med dette navnet -ikke så mange som heter det Amine Elea mot: -jeg syns det KAN bli litt i søteste laget... ser for meg ei lita jente, men er usikker hvordan det passer til en voksen. for: - passer utmerket til storebror sitt for og mellom navn - lett å si for store og små - nydelig betydning vi har egentlig fra vi ble gravid 1 gang sagt at det skulle bli en ariana om det ble en jente... men så har vi som sagt blitt litt usikre siden vi kom over dette navnet... håper dere tar dere tid til å se på argumentene våre for/imot og kommer med kons tilbakemeldinger:))) TAAAAKKKK:))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141386538-vi-f%C3%A5r-en-jente-og-det-blir-en-av-disse-hjelp-oss-%C3%A5-ta-en-avgj%C3%B8relse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 5. februar 2010 #2 Del Skrevet 5. februar 2010 Kva med Ariana Elea? Syns dei to var nydelege ilag. Vist ikkje stemmer eg på Ariana Celine. Det var fint, men syns det var litt tungt, derfor det nye forslaget eg syns var lettare. Syns Ariana var nydeleg så syns de skal velge det, men vurder navn nummer to. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141386538-vi-f%C3%A5r-en-jente-og-det-blir-en-av-disse-hjelp-oss-%C3%A5-ta-en-avgj%C3%B8relse/#findComment-141391256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå