Gå til innhold

Ang bidronninggele...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som opplever at dere har"mens"smerter til tider??? Og er det noen av dere som har blitt små uggen av de?? Begynte på kapslene torsdag i forrige uke og har vært små kvalm til tider etter det og har hatt mens verk i et par dager. Flere som opplver noe lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Carina :)

Jeg følte meg "uggen" når jeg doblet dosen, så jeg gikk raskt tilbake til den opprinnelige doseringen og da forsvant "uvelheten og kvalmen". Grunnen til at jeg doblet dosen var at jeg leste at noen hadde doblet og gått på trippel dose så jeg tenkte at det kunne sikkert ikke skade, men siden jeg ble litt uvel av dem, gikk jeg tilbake til den opprinnelige doseringen og da forsvant symptomene...

Følte ikke at jeg fikk noen mensmurringer/smerter av dem, men jeg har følt meg mye bedre energimessig, det er akkurat som om jeg har fått "sterkere" immunforsvar og jeg føler meg bare veldig, veldig bra!! Så jeg kommer til å fortsette på dem uavhengig av å bli gravid eller ikke - virker ihvertfall bra på meg, hehe :)

Noen andre som har erfaringer?

Skrevet

Hei :-)

Nå ble jeg nesten litt glad over å se at det er flere som blir kvalme av bidronninggele. Ikke misforstå, men jeg trodde faktisk at det var noe galt med pakningen min og kasta hele greia, for jeg ble skikkelig kvalm av de :-( Skulle vel bare holdt ut da men, jeg er litt skeptisk til å tilføre kroppen ting og når jeg ble kvalm av de kasta jeg lissegodt hele greia :S

Men menssmerter hadde jeg ikke...

Lykke til og klem fra

Skrevet

Er vel bare en vanlig bivirkning av de. Har gått på trippel dose av de og blir å fportsette fram til etter el. Da går jeg over til vanlig dosering.

Hva mens murringene kommer av sjønner jeg ikke....

Skrevet

Har ikkje vore kvalm, men igår og idag har eg hatt så vidt litt blod i utfloda... hmm... negativ el test igår og idag, så synes det er merkelig!! Hadde ein del murringer for eit par dager sida.. skal ha El dei nærmaste dagane!! Håpa bare det klaffer... og at mannen har engergi til sengekos.. sp er ikkje meg da står på :o)

Skrevet

Har ikkje vore kvalm, men igår og idag har eg hatt så vidt litt blod i utfloda... hmm... negativ el test igår og idag, så synes det er merkelig!! Hadde ein del murringer for eit par dager sida.. skal ha El dei nærmaste dagane!! Håpa bare det klaffer... og at mannen har engergi til sengekos.. sp er ikkje meg da står på :o)

Skrevet

Skrevet

Jeg har som hun over her hatt antydning til blod noen dager (ca en uke) før eggløsning. Det var faktisk nesten en lettelse å lese at det var andre som også hadde det sånn. Begynnte å lure på om det var noe galt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...