Gå til innhold

MADDEMOR OG KATTEMOR SIN TRÅD!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei på deg vennen. Lenge siden jeg har sett deg her inne nå! (ikke vært så mye her selv heller forresten) Går det bra med deg? Hvordan står det til på jobben, er sjefen like hard mot deg, eller har det hjulpet etter du fikk prata ut litt?

Hvordan er formen din for tiden da? Idag er min ganske fin. Har fått gjort litt i huset, men tør ikke for mye. I går kom det masse kynnere etter jeg stressa litt her hjemme med forskjellige ting, ble litt engstelig da så resten av ettermiddagen satt jeg heeelt i ro, det hjalp veldig. Så merker jeg må ta d litt piano, orker ikke miste nå når jeg endelig har kommet så langt i tillegg. Nå er det snart ul-time for deg igjen. Satser på at alt er fint og flott hos deg også!! Stooor klem. Ps drømte om oss i natt, så det var gravidtreff i Arendal på Drømmeplassen på tirsdag i noen innlegg som stod der, og dit kom vi to og å gafla i oss omelett hihi. Men vi fant ut av at de var aaaalt for unge for oss, så vi planla en egen vi to. Herregud så mye rart jeg drømmer for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia:)

så får jeg prøve meg på det lagringstrikset ditt nå da:)

Joda, her går det som du vet fint. Er utrolig sliten og skjønner ikke helt at jeg skal greie å være i full jobb fremover, men det vil kun gå ut over meg selv og bare hope seg opp til jeg er tilbake igjen. Så det er nok best å prøve å gjøre litt nå i alle fall.

Nå må du ta det med ro ang disse kynnerne dine altså! Vil ikke ha noe av for tidlig fødsel her vettu!

For noen syke drømmer du har, ha ha ha!

Jeg føler ikke at jeg sover for tiden, men bare at jeg ligger med øynene lukket mens jeg hviler. Føler jeg hører alle lyder mens jeg sover....

Sikkert derfor jeg er ekstra trøtt for tiden også.

Nei, får vel se å få gjort noe her kanskje:) Har forresten vasket hele hovedetasjen i dag;)

Klem

Skrevet

Hvorfor mailer dere ikke tilhverandre? Eller sender private meldinger på BIM?

Eller, hvis dere er så gode venner - hvorfor snakker dere ikke på telefonen?

Utrolig uintreressant for alle andre å se disse overskriftene og innelggene"overalt".... For selv om det er "deres" tråd, regner dere vel med at folk titter innom?

Skrevet

poenget med åpne forum forsvinner jo dersom det skal brukes til "egne private" tråder med masse utropstegn.

Om det dere skriver bare er mellom dere er det vel like greit å bruke private kommunikasjonskanaler :-)

Skrevet

Nå har vi skrevet til hverandre i snart ett år og aldri fått klager før!!!! Vi både ringer hverandre og sender meldinger, men synes det er koselig med en egen tråd også da vi har holdt på med det lenge. Og hvis det er noen som har lyst til å titte inn så hversågod. Skjønner ikke irritasjonen her jeg men?????

Maddemor, så flink du er. Du får prøve å ta det litt med ro fremover. Merker at kynnerene blir bedre når jeg tar det med ro, så får vel bare gjøre det da, hehe. Nå er det endelig helg igjen, går utrolig fort! Får få i meg noe mat her (frokost) ha en fin dag på jobb, håper lagringsmetoden funket. Klem.

Skrevet

Helt enig katta!

Ville bare si at det er helt sprøtt at noen gidder å reagere på egne tråder! Tydeligvis mye hormoner ute og går!

Kos dere og skravl i vei! :)

Og lykke til med bebbisene!

Klem!

Skrevet

Ps. Til dere som irriterer dere så traff jeg Maddemor her inne, eller på bli gravid. Vi har ikke kjent hverandre før. Utrolig koselig å få en ny venninne som du venter barn samtidig med. Men skal bytte overskrift uten utropstegn. Vi skriver ikke bare til hverandre, vi skriver med de fleste her inne på 4 forskjellige forum. Vi har begge vært her inne lenge, og begge har vi mistet, hun flere ganger, og jeg i uke 14. Godt med disse forumene slik at vi kan støtte hverandre. På bli gravid f.eks har det bestandig vært mange personer som har laget tråder seg i mellom, og ALDRI har jeg kommet over noen som har klaget på det. Skjønner at folk blir provoserte hvis noen skriver samme nick, eller skriver 10 nye tråder pr dag, eller hvis hele 1-tri hadde dreid seg om å miste, blødninger etc..., men at noen har en egen tråd, nei det skjønner jeg ikke. Men skal lage en tråd uten utropstegn nestegang, og hvis dere ser etter er det jammen ikke mye vi skriver til hverandre slik at deres tråder detter ut!! Beklager, måtte bare få det ut. Er en person som ikke bruker å irritere meg over andre, jeg lar andre bestemme selv hva de vil skrive,gjøre osv. Det får være opp til hver enkelt. jeg er en enkel person som liker stort sett alle mennesker, og hater å såre andre.

Skrevet

Tusen takk for støtten kmne+

Skrevet

Jeg må bare få si at det er KOSELIG å se noen som har funnet tonen og finner glede, trøst og selskap i hverandre her inne :) kos dere videre med koselig tråd maddemor og kattemor :)

Neste gang er det kanskje ikke vits i store blokkbokstaver og utropstegn (selv om dere er veldig glade for å snakke med hverandre, hehe) for det gjør utrolig mye av seg hvis dere forstår :)

Men ja, som sagt koooos dere videre med tråden jenter, virkelig :)

Skrevet

Det er klart at hvis alle som kjente hverandre skulle laget egne private tråder her inne, så hadde det ikke blitt plass til så mye annet her. MEN, nå er jo det langt i fra tilfellet, så da er det vel bare greit med en og annen slik skravletråd innimellom alt det andre snakket om MA/SA? Det synes nå ihvertfall jeg da;)

(har selv en skravletråd med tre andre jenter inne på småtroll-forumet, og den har vi hatt i snart 1 år nå. Sikkert noen som irriterer seg over den, men vet også om mange som synes det er fint med en slik tråd, og som leser den som en slags mammablogg). Så jeg sier JA til personlige tråder, så lenge det ikke blir altfor mange av dem:)

Skrevet

Hei:-) På besøk fra "bli gravid"

Må bare få gi dere min fulle støtte i denne tråden. Må innrømme at jeg kommer innom tråden deres innimellom, for jeg har fulgt med på dere lenge, og håper sånn det går bra for dere begge! Unner dere begge det beste og masse lykke til videre! Og jeg syns det må være utrolig koselig å ha en sånn tråd som dette, og klarer ikke se noe negativt i det!

Klem fra M-79 som håper på å komme inn her til dere på 1.tri. snart:-)

Skrevet

Så koselig da!!! Håper du kommer inn hit snart. Jeg er egentlig på 2-tri jeg da, men kommer litt tilbake hit innimellom. Må jo se hvordan det står til med alle dere andre og vettu. Sender babystøøøv til deg!! Ha en flott helg. klem

ps Takk til deg og askepott, skal skrive ny tråd m små bokstaver og lite utropstegn, hihi. klem. Skal lage ny tråd senere.

Skrevet

Ha ha, dette må jeg virkelig bare le av:)

Beklager at vi har støtt noen med våre utrolig uinteressante overskrifter hele 1-2 ganger for dagen her inne!

Takk til dere som støtter oss. Og bare så det er sagt; vi kommer helt sikkert til å fortsette med egen skravletråd her inne og hvis noen har lyst å skravle med oss så er det bare koselig. Og JA vi vet at andre leser på trådene våre (skriver trådene fordi det av og til kan gå en god stund mellom hver gang vi skriver og da faller tråden bort) og det vi skriver har jo stort sett med graviditet å gjøre... Ble kjent med Katta inne på bli gravid da vi var så uheldige å miste våre babyer i sommer og ja, vi har blitt veldig gode venner etter det. Det er jeg faktisk veldig glad for og håper andre også er så heldige som meg og katta der; å finne en venn når alt ser som mørkest ut. Hvis noen har problemer med at vi sender en melding om dagen til hverandre, så får jeg bare beklage det, men det er jo bare å hoppe over da. Ser jo veldig greit av overskriften av det bare er vår lille skravletråd. Men for all del, nå skal vi ike skriver mer i denne tråden og la den dø ut og så skal jeg lage en ny tråd til oss katta: jeg kaller den herved m+k sin skr.råd

Hi hi:)

Stor klem til dere alle:)

Skrevet

Flott skrevet Maddemor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...