Gå til innhold

Amming og håravfall:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mister hår som et uvær for tiden. Kommer store tuster. Jeg har tynt hår, så er redd det ikke blir noe igjen. Snuppa er bare 3 mnd, så jeg skal amme en god stund til. Har kjøpt en spesialshampo hos frisøren, og en spray som vistnok skal hjelpe. Jeg spiser også vitamintilskudd, kalium og jern.

Noen andre råd?

Ikke lenge til jeg blir skalla:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er ekstreme mengder så hadde jeg kansje tatt en tur til fastlegen.

Har fastlege sagt at du skal spise tilskudd? Man skal være forsiktig med det også, men det har du helt sikkert greie på =)

Skrevet

har dessverre ingen råd å gi, for lurer også på det samme;) nå er det mnd siden fødsel her å mister fortsatt endel hår:-S tror ikke det har noe med ammingen å gjøre, men hormoner..

Skrevet

Jeg har ingen råd dessverre, her ble det tynt i i hårvikene..... :o((( heldigvis er det på vei ut igjen nå, men sveisen ser litt rar ut ja....hehe...pigg noen plasser. Trøste deg med at det kommer tilbake ;o)

Skrevet

Har fastlege sagt at du skal spise tilskudd? Man skal være forsiktig med det også, men det har du helt sikkert greie på =)

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Ikke så mye å gjøre med annet enn å vente.. Man mister visstnok ikke hår mens man er gravid men etterpå skal alt håret man SKULLE ha mistet bort, så da faller mye av på en gang... Slapp av - det går over!!

Skrevet

Var på kontroll til fastlegen og fikk besjed om å spise tilskudd. Har vært mye trett og slapp etter fødselen. Mangel på diverse vitaminer og jern forklarte saken.

Spørs om det er bare å vente mht håravfallet. Forstår hvorfor kvinner klipper seg kort etter at de har blitt mødre. Får ta meg en tur til frisøren snart og klippe meg tror jeg. Pleie meg selv littegrann. Hjelper på selvfølelsen om ikke noe annet. Takk for svar damer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...