Carina har to små gull Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Var å spurte på helsekost etter wild yam kapsler og hun sa at jeg kunne prøve de??? Men nå ble jeg litt i tvil på om jeg har fått rett... Er det wild yam hun har gitt meg??? Står at det er mot lette mestrasjonssmerter på pakningen.... Noen som vet???
engel81 - g08, g10 Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har brukt det i forkant av begge mine graviditeter, så har funket for meg! Skal begynne igjen når jeg bare får igjen mensen etter MA. Aner ikke om det fungerer på samme måte som wild yam, men jeg tok det i alle fall igjennom hele syklusen. Skal jo være sunt og bra for litt av hvert:)
Carina har to små gull Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 Kan jeg bruke de gjennom hele syklusen?? Utsetter de ikke el da?? Hadde tenkt å starte med de etter at el hadde vært.
minnimus83 Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 noen som har hatt hell og lykke med wild yam elle noe aent her? på første forsøk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå