Smykkemaja Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hei! Jeg lurer på om noen kan se om vi kommer til å få nr 3 noen gang? Vi mistet 3 ganger i 2008 og siden har det ikke helt passet seg med en småtass til i huset. Men nå kjenner jeg at det begynne å bli på tide å tenke på det igjen.. Vi har 2 barn fra før født 25.11.02 og 25.08.06. Jeg er født 15.09.76 og min mann 30.07.73. Håper det er noen av dere som kan komme med innspill..og gjerne også kjønn hvis det viser seg at vi kommer til å få fler :-) På forhånd takk til dere som tar dere tid..
Smykkemaja Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2010 Dytter denne opp jeg...mente ikke at jeg har ventet lenge med å bli spådd altså...har ventet lenge på nr 3 nå :-) Håper noen tar seg tid??
Smykkemaja Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 Ingen som ser noe...dytt dytt! )
Sanna28 Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Jeg får opp ei jente. Men jeg tror det tar litt tid. Muligens at du blir gravid i sept/okt 2010. Ellers ser jeg muligheter i begynnelsen av 2011. Har du prøvd akupunktur eller noe annen form for alternativ behandling for å bli gravid/beholde barnet i magen? Jeg får opp gutt og jente på deg. Har du det fra før av? (Jeg er ikke så flink til å treffe på barn man har fra før av, men fikk opp det nå...) Lykke til
Smykkemaja Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2010 Hei og takk for svar Sanna! At det vil ta litt tid, kan være for at det egentlig ikke passer sånn rent praktisk for oss, i og med at jeg driver egen butikk, som ikke går all verdens bra. Men hvis den kanskje går bedre fremover i 2010, så kanskje vi tør å satse på en til :-) Kanskje du kan se noe ang butikken? Har ikke gjort den helt store innsatsen på å prøve det siste året heller så nei jeg har ikke prøvd aku el andre alternative beh. Nei vi har to gutter fra før vi :-) Men kanskje er det da den jenta du ser etter to gutter?... spennende å se om ting faller på plass :-)
Mamma til en<3 Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Hei. Fikk opp juni som en god mnd jeg Lykke til
Mamma til en<3 Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Trur dere blir gravide med en jente*** Foresten, har dere to gutter fra før?
Smykkemaja Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2010 Ja kanskje juni blir måneden vår :-) Ja vi har to gutter fra før, men det skrev jeg jo i et innlegg lenger opp...har du sniktittet...hehe:o) Du kan ikke se noe ang butikken min, kommer den til å gå seg bedre til? Det er litt den som holder igjen for om vi skal kjøre på med en til eller ikke. Tusen takk for svar uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå