Gå til innhold

noen andre som har opplevd at sprayen ikke funker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det var rart, for sist gang funka den, men ikke denne gangen, så nå må jeg spraye mye mere i en uke til :( er det vanlig at dette skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm...har ikke opplevd dette jeg nei. og heller ikke hørt om det før. men det er nok vanlig tipper jeg. var heldig å slapp spray denne gangen, fikk kort regime:-)

Skrevet

Hei,

Jeg opplevde det på tredje forsøk. Forsøkte å spraye lengre for å se om jeg ble nedregulert, men det gjorde jeg ikke. forsøket ble avbrutt.

Fra de av hadde jeg kort-regime - dvs. at jeg gikk rett på sprøytene. Synes det var veldig deilig å slippe sprayen. Etter 9 forsøk, kom tvillingene. De er 2 år snart:)

Lykke til!

Skrevet

å nei, tenk om jeg må avbryte, håper virkelig ikke det!!!!....:(

Skrevet

hei..det var jo kedelige greier da....men ikke noe erfraring med det..

fikk du ikke blødning eller hvordan oppdaget du det?

jeg har aldri hatt noe ul for å sjekke den biten....men har hatt blødning begge gangene jeg har brukt spray..

er det ikke n selvfølge at man er nedregulert om man blør??

håper ikke du må avbryte ihvertfall:( xxxx

Skrevet

Jo, jeg hadde ganske normal blödning(3 dager for sen bare) , men jeg var jo på kontroll etter 3 uker m spray for å sjekke at jeg hadde blitt nedregulert, og da sa han at jeg ikke hadde blitt det helt ennå, så jeg må spraye 3 ganger om dagen nå i en uke til. skulle egentlig begynne på spröyter sist tirsdag. (når jeg var på kontroll) nå blir det utsatt. det eneste er at jeg har ikke merket så mye symptomer til sprayen, bare litt vondt i hodet i bland, ikke så mye svettinger og hetetokter liksom. uffa meg, for et styr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...