♥ Snøblomst ♥ Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Vil du dele den med meg? Har bare spist retten på restaurant og aldri laget den selv.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2010 Opp! Håper å finne den beste oppskriften før turen går til butikken )
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Vel, carbonara finnes jo i manga ulike verisjoner. Den jeg liker best er den jeg steker i ovnen. Jeg steker små baconbiter, koker spagetti og lager en ostsaus. Blander alt sammen, har masse ost over og steker i ovnen, til osten er smeltet og gyldenbrun:) Nam nam nam
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2010 Takk Bluberrypai! Høres deilig ut! Kan jeg spørre hvordan du lager ostesausen, eller finnes en Toro-pose eller slikt der ute?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Jeg lager vanlig hvit saus, kryddrer med salt, pepper og hvitløk. når sausen har kokt noen minutter tar jeg den av varmen og tilsetter osten(masse ost)
Holt Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 å dette hørtes godt ut. Tenker jeg skal prøve meg på dette i kveld :-)
chrisallic Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Min pasta cabonara:koke spagetti steke bacon 1 fløte,2 egg,salt og pepper +vårløk, blandes.helles oppi ferdigkokt spagetti sammen med bacon og varmes opp til du ser at sausen tykner.Kjempegodt og faoritten til barna her i huset.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2010 Mmmm høres jo både deilig og enkelt ut! Serverer du noe til retten og bruker du vanlig Norvegia ost?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2010 chrisallic, den hørtes også veldig god ut! Bruker dere baconterninger eller skjærer dere opp slike vanlige baconstrimler?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Det beror litt på om og hva vi serverer til. Helst da hvitløksbaguetter og/eller salat. Bruker endere Norvegia eller så kjøper jeg de 1kg pakkene med ferdig revet goudaost på rema
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 det varierer om og hva vi serverer til. Det blir da som oftest hvitløksbaguetter og/eller salat. Bruker Norveiga eller disse 1kg ferdig revet goudaost pakkene fra rema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå