Gullspire 2 Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 I barnehagen er det karneval som nå står for døren. Tema skal være VINTER. Noen som har ideer hva jeg kan kle opp mitt barn i? Eneste jeg kan komme på er snømann...Men vet ikke hvordan jeg skal gå fram for å lage det! Tips til kostymer og framgangsmåte for å lage mottas med TAKK!!
Lambert Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hei Gullspire. Jobber selv i barnehage, og karneval er alltid populært. Tema vinter kan være vanskelig. Har du jente, kan hun være snøprinsesse, isdanser ol.Kostymene trenger ikke koste mye, bruk det du har hjemme. Snøprinsesse: Hvit kjole, fuskepels, tiara,tyllestav. pynt med innslag av sølv og lys blå. Snømann: kjøp hvitt stoff( nervøs fløyel) på jysk, sy en slags klovnedrakt, pynt med sorte pongponger. sort flosshatt. Isdanser: turndrakt og strutteskjørt. Håper du fikk noen ideer nå. Lykke til....
oi =) Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 helt enkelt er det jo hvis man skal være kanin/hare med hvit-vinterpels. Hvit strømpebukse med stor dusk (hale) på rumpa og en hvit genser/body... så kan du jo bare male på en liten søt snute evt tenner! ører får du nok kjøpt på lekebutikken eller nille har billige og fine kostymer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå