Mor Løvehjerte Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 20 grader: Italienerne sover med to laken 19 grader: Spanjoler tar på seg varm genser (hvis de kan finne en) 18 grader: Franskmenn slår på varmen 15 grader: Trønderne spiser is Spanjoler planlegger ferie i Australia 10 grader: Trønderne drikker utepils 5 grader: Italienere skjelver ukontrollert 3 grader: Nordlendinger bader Italienske biler starter ikke 2 grader: Nordlendinger går på utekonsert 0 grader: Vannet fryser Du kan se pusten din Nordlendinger tar på T-skjorte -5 grader: Du planlegger sydentur Vannet fryser i Nord-Norge Franske biler starter ikke -10 grader: Politikerne begynner å snakke om uteliggerne Katten insisterer på å sove i sengen sammen med deg Amerikanske biler starter ikke -15 grader: Tyske biler starter ikke -20 grader: Oslofolk klynker uavbrutt Svenske biler starter ikke Spanjolene opphører å eksistere Trøndere måker snø av taket Nordlendinger prøver å slikke på metallobjekter -25 grader: Øynene dine fryser fast når du blunker Katten insisterer på å sove inne i pysjen din Politikerne gjør faktisk noe for uteliggerne Nordlendinger lukker baderomsvinduet -30 grader: Du kan kappe pusten din i biter og bygge en iglo Franskmenn forsvinner Nordlendinger knepper den øverste knappen i skjorta -35 grader: For kaldt til å tenke Du planlegger et to uker langt varmt karbad Japanske biler starter ikke Nordlendinger tar på seg en varm genser -40 grader: Helvete fryser Isbjørnene drar på sydenferie Nordlendinger bestiller kakao på fotballkamp ;-)
prekæs Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Og jeg glemmer ikke. Liten orkan= Nordlenninger ringer metreologen og klager høylytt på at det ikke ble orkan. Franske biler starter forresten. Min sønns startet i 40 minus.
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Du glemte et vesentlig punkt, nemlig busefrost. Ved -19 fryser nesen sammen for hvert åndedrag, og det er like spennende hver gang om den noensinne kan åpnes igjen.
Tokatter_USA Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 18°: Hundene i Boca Raton, Florida, har på seg gensere. Min amerikanske bil har forresten startet hele vinteren, ned til -29°C.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 jeg er i grunn mest fasinert over at noen klarer og svare på dette innlegget med når bilen dems starter og i hvilken temperatur
Verbena Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 - 10grader Det er total krise at barn i sør-norge er ute, uavhening av om det er på kysten eller langt inne i landet. -20 grader Barna i nord(eller med foreldre som ikke tror alt de leser) er fremdeles ute å storkoser seg i det fine været!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå