Panterjenta85 Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Kan jeg bruke det i senga til snuppa? Kjøpte et på tilbud på Ikea nå, er det egentlig noen forskjell om jeg bruker det i senga eller et som er kjøpt på en barneutstyrsbutikk?
lotta08 Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Ikea annbefaler ikke folk til å bruke lammeskinnene deres i barnesenger.Det er visst pga behandlingen skinnet har fått,at det er satt inn med noen stoffer eller noe sånt.
soleia Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Er ikkje det langhåra? Ville ikkje brukt det i senga. Skinn frå barneutstyrsforretningar er berekna på babyar, og inneheld difor ikkje farlege kjemikaliar frå garvinga. Babyen vert jo fort liggande med munn og nase ned mot skinnet.
nybegynner07 Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Vi har et i vogna til eldstemann, men det er bare for å sitte på... er litt skeptisk til å ha det i senga...
Panterjenta85 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2010 ok da fortsetter vi å bruke miniskinnet vi kjøpte da hun var pittepitteliten Ikeaskinnet får bli et vognskinn i stedet da
brooklyn Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 høygravid dame her:) Kjøpte det langhårede lammeskinnet til å ha i en stol i stuen, og damen på ikea, og da kom en ikea-dame løpende etter meg og sa at jeg ikke måtte bruke det i sengen til babyen. Det visste jeg fra før, men greit at hun sa ifra. I sengen har vi bare brukt korthårede lammeskinn, og det har fungert utmerket. Når det er sagt, har jeg ikke merket forskjell på nøstebarn sitt lammeskinn til 899 og Barnas Hus sitt til 399.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå