Gå til innhold

Naar laerte de aa sykle uten stoettehjul ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste blir 5 om en mnd og laerte de i gaar.

Var borte i 30 min og i loepet av den tiden hadde han jammen meg laert aa sykle uten stoettehjul. Samme ungen som tidligere nesten har begynt aa graate naar vi foreslo aa ta dem av.

Fortsetter under...

Skrevet

Sønnen blir 5 nå om ikke mange dager, og han lærte det i fjor sommer. Rett før han ble 4,5 år.

Skrevet

Eldste lærte det sommeren før han fyllte 3 år.

Lillemor kan det ikke ennå, hun fyllte 4 år nå i høst.

Skrevet

Vår, som var nesten fem sist det var mulig å sykle her (regner ikke med mannen min, som kan sykle selv når det så glatt at det er umulig å holde seg oppreist til fots), har ingen interesse av å ta av støttehjulene.

Men en nabojente som er et år yngre, syklet frem og tilbake til barnehagen i hele høst.

Vi håper at jenta vår skal ha arvet pappaens balansegener tross alt. Kanskje de dukker opp litt senere?

Skrevet

Eldste var nesten 7 år. Men det var fordi han ikke vile prøve. Da hadde han syklet en gang siden han var 4 år omtrent, da datt han og nektet å prøve mer. Så når han var 6 år og 10 mnd så tok han en gammel liten sykkel og syklet som han aldri skulle gjort noe annet.

Jenta nr to læret det når hun var 4.5 år. Stolt som en hane! (Høne?)

Skrevet

Eldstemann var 5 år da han begynnte å sykle uten støttehjul.Da var det vår og han fikk trent mye. Dattera vår var 4 år når hu startet, men så kom vinteren. Hun fikk ikke øvet nok så hu må nok lære det på nytt

Annonse

Skrevet

Minstemann skal lære å sykle uten støttehjul i vår, dvs som 5-åring.

Skrevet

nr 3 lærte seg å sykle uten støttehjul då han fekk sykkel -4 år.

Dei to eldste var 6 og 7 år, dei hadde ikkje sykkel før det.

Skrevet

gutten min lærte å sykle uten støtte hjul da han var 3 år, jenta var 6 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...