Gå til innhold

Søker litt informasjon, dersom noen vil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer litt på videre gang fra i dag og fremover med tanke på at vi nå skal til legen og forhåpentligvis sette igang noe som vil hjelpe oss med dette. Skriver litt om meg/oss her, så kanskje noen har vært i samme situasjon?

Jeg er 31 år, han er snart 39. Jeg har to barn fra før, det samme har han. Jeg har kun vært gravid de to gangene jeg har født. Jeg har regelmessig mens hver mnd, kraftig eggløsning (store smerter som gjorde at jeg havnet på akutten og fikk konstatert dette, fikk se på ultralyd). Dette er ca 1 1/2 år siden, og da var vi helt i begynnelsen på å prøve, så legen anbefalte p-piller til meg siden jeg hadde så kraftige smerter ved eggløsning. Begynte selvfølgelig ikke på dette, men sa heller aldri noe om at vi prøvde å få et barn.

Vi har ofte sex vil jeg si, hver dag, annahver dag, uten at dette har gitt resultater. Har jo garantert klaffet sikkert flere ganger at vi har sex i rett tid med tanke på eggløsning, men ingenting skjer. Mens er min faste følgesvenn hver mnd. Nå skal jeg til legen i slutten av februar.

Noen som har noen erfaringer å dele med meg?

Jeg har prøvd slike eggløsningstester, uten at jeg ble gravid. Vurderer å kjøpe en slik fertilitetsmonitor fra Clear Blue, men er det noe vits siden jeg stort sett er regelmessig med mens og da også med eggløsning?

Har bare litt lyst til å forberede oss litt, da også med tanke på hva jeg skal ta opp med legen og slikt.

Takker på forhånd :)

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Leit å høre at det tar slik tid:(

Vi damer tror alltid det er vår syklus det må være noe muffins med...i ditt tilfelle tror jeg jeg ville fått mannen din til å undersøke seg.... Kan jo hende det er hans kvalitet som "svikter" (anbefaler kiwi, b-vitamin og sink;))

Lykke, lykke til!

Skrevet

Heisann

Det snakket vi faktisk om i går, fordi både han og jeg går nok rundt med tanken på at det er meg (jeg vet jo veldig godt at jeg ikke blir "lett" gravid), men det kan jo også være han. Det kommer han nok til å ta tyngre enn hva jeg gjør dersom det er noe med meg.

Anbefaler du b-vitamin, sink og kiwi til oss begge to eller bare en av oss?

Skrevet

Tja... først og fremst til han:) men en kiwi gjør jo alltid godt:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...