Gå til innhold

når tid kan jeg teste..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pos EL-test 30.jan.. Når kan jeg ta en graviditetstest?

Er såååå spent! ;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat samme sitter jeg og lurer på. Jeg hadde EL 25.jan.

Jeg er så spent, og har så lyst å teste, men tror det er for tidlig enda..Frustrerende å gå slik å vente og være uvitende.

Skrevet

Jeg hadde den 30/31 alt etter som..å jeg testet i går å dn var negativ..kanskje teste igjen til uka:/

Skrevet

Jeg hadde også positiv EL-test 30.januar, antageligvis eggløsning 31.jan da. Tror nok ikke man får positiv grav.test før 8-9 dager etter EL tidligst. For tar jo litt tid før egget fester seg om det har blitt befruktet.

Her har jeg mistet litt troen på å bli gravid kjenner jeg, så tenkte egentlig å ikke teste før mensen uteblir eventuelt. Men spørs vel om jeg klarer det om jeg får noen symptomer ;o)

Skrevet

Jeg har alle mulige symptomer da....merkelige smerter i livmor og trykk..som om den gjør noe nytt..:P Takler ikke lukta av reker/laks...

mååå ha appeslin.....helt sært...åså blir jeg dritfort kvalm av å kjøre buss bil plutselig..

Høres kansskje ekstremt ut..men aldri vært sånn før:S

Skrevet

Jeg og! Positiv EL test den 29.01...venter i spenning!! Klarte å svi av en grav.test i dag...huff VET jo at det er for tidlig men måtte bare..den var seff negativ. De siste gangene jeg har vært gravid har jeg testet positiv et par dager etter IKM så det er ennå leeeeenge å vente.....*tvinnetommeltotter*

Skrevet

hihih, søt du er mooni:)

Jeg er like ille!

Skrevet

Har en liten mistanke om det er ganske mange av oss her inne :D

Kjekt å ha mange andre å være i samme båt med :)

Skrevet

Jeg er helt ny i dette gamet - sluttet på p-piller nyttåraften. TR skulle kommet tirsdag (i følge pillesyklusen), men er uteblitt. Jeg testet med en gammel gratistest jeg hadde hjemme i går og den var negativ. Jeg lurer derfor - om jeg hadde vært gravid, burde den ha slått ut nå da? Og - er det vanlig å ikke få TR rett etter pilleslutt når man har gått på det i årevis..

Aner ikke noe om EL...

*krysser fingre for at dere andre får positiv test når dere tester*

Skrevet

Lillevanilje, samme problemet tenkte jeg..fordi jeg ikke vet når min "ekte mens" kommer..det sises at når man slutter på pilla så kommer eggløsningen automatisk, det er derfor folk blir gravid ved å glemme en pille.

Kanskje du skal kjøpe en ny test?

Skrevet

hadde og EL den 25 jan. klarte ikke å la vær å ta test i dag, etter at jeg har vært mye dårlig i det siste. masse symtomer har jeg også hatt, som stikkninger i maven oppkast og mye kvalme, humøret svinger farlig fort osv.... men testen virket ikke en gang, den ble rosa, men ingen streker kom frem arrrrrg...."clear blue test pluss" må vel bare bite tennene sammen å vente til mandag for så å prøve en ny test... er det noen andre som har vært borti at denne testen ikke virket??

Skrevet

eg venter mens den 26 fedruar må eg vente å se omeg får det elle kan eg teste meg før den tid, er ferdig med mensen i dag:)?

Skrevet

du har ca eggløsning 14 dager før forventet mens:) dem sier du skal ha sex annenvher dag fra den 10ende dagen etter mens i en uke...:)

Skrevet

hehe, flere enn meg som ikke klarer å vente ja!:P Jeg har allerede tatt en test og den var seff neg... så nå lurer jeg på nårtid jeg skal teste igjen....;) men må vel vente noen dager... viss jeg klarer! ;P

Skrevet

eg er ferdig med mens i dag, når tid kan eg kjekke grvitest, elle skal eg vente til eg får mensen igjen å se om eg får den?

Skrevet

Jeg kjøpte en ny test - men slapp å bruke den. TR kom på vei hjem fra apoteket. Ironi?!

Krysser fingre for at din "ekte mens" ikke kommer Englefjes :)

Skrevet

eg då?????????????????????????????????????

Skrevet

hva tid kan eg teste gravitesten?

Skrevet

Minnimus83

Du må jo vente til din eggløsning og prøve å lage en først før du tar test vel? før du evt skal teste for graviditet?

Skrevet

Lillevanilje..

Så kjedelig...blir nok tante på meg og etterhvert....

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

jamen eg meiner etter vi har prøvd ?

Skrevet

Du må jo først regne ut når du har eggløsning..så kan du teste ca 3-4 dager før du skal ha menstruasjonen neste gang. evt vente å om den kommer.

Skrevet

klarte ikke å dy meg, så tok en test nå... og dn var seff neg:P

ikke så rart kanskje.. er akkurat 1 uke siden jeg hadde pos El-test.

Så da får jeg smøre meg med litt tålmodighet! ;-)

Skrevet

ja jeg sprakk jammen idag tidlig jeg og,tok en test på morgenurin. Den var negativ her og, men det var egentlig ikke uventet siden det er alt for tidlig. Rart at man ikke skal kunne klare å vente til ikm altså, men det klør liksom i fingrene etter å teste...etter å få ett svar tidligst mulig ;o)

Skrevet

takk for svar eg har eggløsning den 12 og venter mensen igje den 26.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...