Gå til innhold

11 uker og ingen symptomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 11 uker på vei. Og for 4-5 dager siden våknet jeg og hadde ingen symptomer lengre. Kvalmen, hodepine, trøtthet, oppblåsthet, slapphet, alt er borte, bortsett fra litt ømme bryster og at jeg tisser en del bare. Selv om jeg bare har hatt symptomene innimellom og egentlig vært i fin form hele tiden,ble jeg plutselig så redd noe har skjedd når det forsvant helt. men man merker vel noe om man SA?? noen andre som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det to ganger.

Første gangen var det en MA. Gikk mange uker før det ble oppdaget at ungen hadde dødd.

Andre gangen kom symptomene tilbake etter noen uker.. Og i April kommer lillegutt :)

Tror ikke det er så mye sammenheng, virker som at de fleste mister symptomene en periode tidlig i svangerskapet..

Skrevet

Jeg er 11+2. Og i går våknet jeg uten kvalme, og kom meg igjennom nesten hele dagen uten. I dag kjennes også formen merkelig bra. Har fortsatt ømme bryster og tisser mye, samt full av luft. Så jeg får samme tankene som deg, om det er noe galt. Men samtidig så har vi kommet så langt at kvalmen pleier å gi seg rundt uke 12, og der er vi jo kommet.

Krysser fingrene for at ikke noe er galt til oss!

Skrevet

kvalmen min forsvant i uke 11 ca:) den kom tidlig og forsvant tidlig, heldigvis:) de er så deili når den forsvinner!

Skrevet

Jeg er 10+0 i dag og de siste dagene har kvalmen roet seg veldig. Fortsatt litt kvalm, men kan ikke sammenlignes med tidligere. Jeg har vært på Ul og alt står bra til med den lille, så er vel sikkert vanlig å miste litt symptomer når man nærmer seg uke 12 :)

Skrevet

Jeg merket også en overgang i uke 10. Jeg har vært lite plaget med kvalme, men hatt litt brekninger og de er helt borte. Merker også at energien sakte, men sikkert har kommet tilbake. Nå som jeg er på slutten av uke 11 er jeg ikke lenger så trøtt og mer tilbake til mitt normale søvnmønster. Ifølge tvillingkalenderen min er det helt normalt at ting endrer seg fra uke 10:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...