trebarnsmamma84 Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 eg var til gu for 14 dager siden. Ho sa at eg hadde hissig forandring på livmorhalsen min. Så ho tok ein kreftprøve for å utelukke det. I går fekk eg brev i posten av ho,at det var for lite prøvemateriale. Skulle komme tilbake i neste halv år, innen desemeber, å ta ny prøve. Då skulle ein vel ikkje tru at ho trur det er noko spes eller??siden eg ikkje skal ta ny ,med ein gang????
♥Spirevipp♥ Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Jeg tror jeg hadde forlangt en test til nå jeg...det kan umulig være seriøst siden hun ber deg vente...men ei venninne av meg sa; man kødder ikke med underlivet sitt! Bedre føre var enn etter snar tenker jeg... Kanskje søke etter info på nett hva det kan være som forårsaker denne forandringen!
trebarnsmamma84 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 ringte å fikk ny time i slutten av mars..... like greitt å finne ut av det med ein gang.....!! Håpar ikkje dette gjere at eg ikkje kan få fleire ungar....! Men greitt å finne ut av kva det er ....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå