SiMaMi Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er så sinnsykt trøtt om morran, og kommer meg aldrig opp når jeg skal. Mamma har vekt meg får å få meg på skolen til jeg flyttet sammen med kjærsten min. Og da jeg flyttet sammen med han og begynte og jobbe var det hans tur og vekke meg. (flaut men sant) Det er ikke det at jeg ikke vil stå opp, jeg KLARER ikke!! Vis jeg bytter vekkerklokke hver dag, da klarer jeg det. Ellers så hører jeg den ikke. Jeg har prøvd alle de mest grusomme lydene man kan våkne til.. det går ikke. Jeg legger meg 22 på kvelden og skal opp 05, det burde være nok søvn det!! Jeg har en datter på 8 måneder, men hun er det ikke mye hjelp i. Tror hun har arvet noe av meg der. Hun har sovet fra 19-20 til 11 hver dag siden vi begynte med grøt og sånn. om en måned begynner jeg og jobbe igjen og må klare å komme meg opp om morran selv. Er det flere B-mennesker der ute som har noen sikklig gode tips til meg?
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Det er jo en syk tid å skulle opp på, ikke rart det er vanskelig. Særlig tidligere er det ikke trolig at man får lagt seg heller. Hva med å få inn en time på øret på ettermiddagen, hadde det vært mulig? Evt på buss/tog på hjemvei? For med bare sju timers søvn er du jo egt konstant i underskudd. Og om den ekstra timen skulle gjøre det vanskelig å sovne på kvelden vil du kanskje uansett være et annet sted i søvnsyklusen om du har sovet fem timer enn sju, et sted hvor det er noe enklere å våkne?
neste*gang Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 jeg kjente en som var ekstrem b menneske og fikk andre til å vekke seg og til og med arbeidsgiver til å godta at han kom kl 11 om dagen for å begynne å jobbe. så byttet han til ny jobb der ny arbeidsgiver satte et krav det var å møte kl 0800 om morgenen og det fantes ikke slingringsmon! merkelig nok klarte han å komme seg opp og være på jobb kl 8 hver morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå