Gå til innhold

Er det bare meg eller .....

Marita81*Overtid..... Igjeeeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker på meg som om mange av de som er her inne er langt fra gravid....og flere har ikke barn engang....

Må jo være en merkelig interesse og bruke ett barnimagen forum for å få dagene sine til å gå....

Og i det siste har jo anonymforum blitt reneste cowboykrigen.... Virker som det er om og gjøre og tråkke/krangle/si mest mulig dritt til andre....

Har vi virkelig så lite å gjøre om dagene ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er anonymforumet felles med Din Baby, så det stemmer at mange her inne ikke er gravide - meg inkludert. Noen er også prøvere og enkelte liker bare å være her inne.

Skrevet

Anonymforum er delt bellom bim, dib og bam, så her har du alt fra de som prøver å bli gravide til tenåringsforeldre.

Er enig i at det er mye drittkasting. Av og til får jeg følelsen av at noen bruker disse sidene for å styrke sin egen selvtillit.her kan de rakke ned på de som har fått barn altfor tidlig, altfor sent, tjener for lite, tjener for mye, er altfor pirkete med hus og hjem, er altfor slappe med hus og hjem, er altfor strenge i barneoppdragelsen, er altfor frie i barneoppdragelsen, har altfor lite utdannelse, har altfor mye utdannelse, er altfor pripne i senga, er altfor horete i senga, er altfor dumme er altfor mye besserwissere.....

I tillegg skal du ikke se bort i fra at det er noen tenåringer eller barn som har funnet siden og liker å lage kvalm. Noen av innleggene ser i hvert fall sånn ut.

Jeg skulle ønske at det var mer trafikk på de tematiserte sidene. Der er saklighetsnivået mye bedre.

Ha en fin dag!

Skrevet

Ååååhh... viste faktisk ikke at det var felles.... Det kan jo forklare mye da ;) Men selvfølgelig ikke sistnevnte....

Eni med deg Sebastienne.... Virker bare som mange ikke tør si det de mener når navnet "nicket" står under.... Hmm... ;)

Ha en fin dag du oxo ;)

Skrevet

Man MÅ ikke være gravid for å være her. Det er et eget forum for prøverne også, og sliterne. Dessuten er dette et fellesforum.

Hva med å sjekke litt før man driter seg ut, med nick og alt?

Skrevet

15.02 du er sikkert stolt av deg selv. Er det noen som driter seg ut så er det vel du... For det er ikke alle som er så feige at de bruker anonymkanppen, men du klarte ikke (turde ikke) å stå for det du skriver... lol...

Skrevet

Har jo faktisk svart på dette.... Og er det virkelig å drite seg ut om en tar feil...?

I så tilfelle driter jeg meg ut relativt ofte.... Og er faktisk ikke redd for å gjøre det heller- man lærer faktisk så lenge man lever... iallefall noen...

I motsetning til deg selv - som gjemmer deg bak en anonymknapp. Kan skjønne at folk gjør det om det er noe som er litt pinling- men for å kaste dritt- sånn som du selv...

Nei takk- folk som ikke kan stå for den drittkastinga de skal gjøre er ikke mye verdt....

Hilsen meg med nick og alt...:P

Skrevet

Hvilken forskjell gjør det at jeg skriver under med Appelsin, enn Anonym?

Skrevet

"Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt."

Syns ikke anonym har slengt dritt til deg HI. Hun har bare svart på det du spurte om. Du som tolket det som frekk.

Skrevet

Skal være enig med deg til en viss grad- og Anonym var nok bare litt frekk....

Var ikke det som var mitt poeng- og jeg skjønner dealen med anonymknappen- som jeg også har skrevet- men når folk bruker den bare for å kaste dritt... Noe som jeg syns blir gjort VELDIG MYE her inne så føler jeg bare det blir feil...

Sier ikke at andre skal være enig med meg- og som jeg skrev i HI ... er det bare meg...:P

Skrevet

"Eni med deg Sebastienne.... Virker bare som mange ikke tør si det de mener når navnet "nicket" står under.... Hmm... ;) " Var nok bare dette anonym skulle påpeke for deg, ved å være litt "frekk" på den siste setningen sin.

Men ellers må jeg si meg enig med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...