Gå til innhold

Hvordan er formen deres? Har termin 14. februar :)

Carina01

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen deres om dagen da ? Merker dere noe til fødsel? :) Jeg selv har termin 14.februar. Merker litt mensenmurring og stikking "der nede" Håper ting er på gang snart. Men merker ikke noe til kynnere.... Har hatt en del mensenvodt (kramper) før jeg ble gravid, så jeg "tåler/merker" vel kanskje ikke så mye til det.... Skulle ønske jeg fikk noen tegn på at det snart var i gang :) Føler meg klar. Har hatt en del tykkt /gult slim i noen dager nå, vet ikke om det er slimproppen som kommet stykkvis eller om det bare er utflod... :) Håper min lille jente kommer snart. Hun var vist litt over gjennomsnitt stor sa de på sykehuset :) Ellers sliter jeg med bekkenløsning, vondt og bytte side i sengen, og ta de første skrittene om morgenen. Kan ikke ligge på ryggen. Så hvordan er det med dere ?

Fortsetter under...

Har termin 15. / 17. Februar, er min nr tre og da har man vel en del mer kynnere. har hatt det i flere måneder men merker at de kan komme litt oftere og sterkere nå på slutten. sliter og med å bytte side på natten, og er litt seig og treg om morgenen og på nettene når jeg må opp 3-4 ganger på do. Er utrolig trøtt på ettermiddag og kveld, er som all enegri er sugd ut av meg....og det er litt kjipt når man helst skal ha energi til to små tasser som vil ha mammas oppmerksomhet :)

Håper på fødsel på formiddagen, da har jeg litt mer energi ja :)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...