Billy 2 Foedeklar Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg tror jeg hadde EL forrige fredag 29 januar morgen med slim og murringer i siden men bruker ikke test. Onsdag kveld , den 3 fikk jeg kraftige murringer og stikkninger i underlivet som varte ca 2 timer. Er dette for tidlig for festesmerter ? Dvs. 5 og en halv dag ?
Billy 2 Foedeklar Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2010 Dytter litt jeg...er dent noen som er snill og svarer. Lurer veldig ?
mimie Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Hei Billy 2. Jeg er ingen ekspert, men jeg har lest at det vanligste er mellom 6 og 8 dager er det vanligste. Sjekk ut http://www.pernille.info/lutealfase.htm , her står det mye nyttig informasjon Man kan jo bli helt gal av å gå sånn å kjenne etter, og man kjenner jo plutselig alt mulig rart, det vet jeg alt om..he he.. Lykke til
mimie Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Hei Billy 2. Jeg er ingen ekspert, men jeg har lest at det vanligste er mellom 6 og 8 dager er det vanligste. Sjekk ut http://www.pernille.info/lutealfase.htm , her står det mye nyttig informasjon Man kan jo bli helt gal av å gå sånn å kjenne etter, og man kjenner jo plutselig alt mulig rart, det vet jeg alt om..he he.. Lykke til
*Lissja* Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Vet ikke mye om festesmerter jeg, men .. jeg er 5+2 nå og hadde sykt vondt i helgs som var.. da jeg var på legevakten lørdag mente legen at det var festesmerter.. Jeg syntes det hørtes sent ut, men vet som sagt lite om det... men kanskje man kan ha flere forskjellige typer festesmerter da? Det kan jo gjøre vondt på mange vis frem til man er ca 3 mnd sa legen min.
Billy 2 Foedeklar Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2010 Tusen takk for svar alle sammen, venter i spenning til Mandag da er jeg 10 dpo og har tenkt aa teste !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå