Gå til innhold

Uff.. Usikkerheten gnager..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 3 juni hadde jeg siste dag i menstrasjonen min, og den 4 juni hadde jeg sex med en type.. Så møtte jeg mannen i mitt liv (selvfølgelig) 9 juni.. Hadde ikke sex før etter noen dager, og han brukte også kondom i starten.. Så, ca den 14/15 juni (dere vet vel hvordan det er, nyforelsket..) så hadde vi ikke flere kondomer igjen.. Hadde sex og han kom inni meg.. Etter dette gav vi f** og fortsatte å ha sex uten kondom.. Hveeeer dag!! Jeg finner ut at jeg er gravid og vi er dødslykkelige, han frir, jeg sier: "JAAA!!" og vi er lykkelige eier av hus sammen nå! Har termin 07 Mars 2010!!

MEEEEN... Det gnager sånn med at jeg hadde sex med han typen, selv om det var rett etter mens så er jeg så usikker.. KAN han første være faren??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg. Det er jo mulig, men vil tro sjansene er små.Finn ut hvor mange dager et menneske går gravid(google). Ta så ultralydtermin og tell bakover. Med mindre du da havner på 4 juni så har du ingenting å bekymre deg over....

Lykke til:)

Skrevet

For å være ærlig tror jeg det er omtrent like stor sjanse for at begge er far. Ta en test og kryss fingrene.

Hvis den 3. var siste dag i perioden var vel første dag noe tidligere. La oss si 29. mai. Med normal syklus vil du da ha EL ca 12. juni. Sædcellene kan leve så mye som en uke, selv om ikke det er vanlig. Egget kan leve et parr dager.

Hvem som er far blir umulig å regne ut uten at vi vet nøyaktig når du hadde EL. Det er det svært få som vet.

Ut fra termin er det foresten din nåværende som er far, med unnfangelse 14. juni.

Lykke til med testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...