Gå til innhold

Uff.. Usikkerheten gnager..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den 3 juni hadde jeg siste dag i menstrasjonen min, og den 4 juni hadde jeg sex med en type.. Så møtte jeg mannen i mitt liv (selvfølgelig) 9 juni.. Hadde ikke sex før etter noen dager, og han brukte også kondom i starten.. Så, ca den 14/15 juni (dere vet vel hvordan det er, nyforelsket..) så hadde vi ikke flere kondomer igjen.. Hadde sex og han kom inni meg.. Etter dette gav vi f** og fortsatte å ha sex uten kondom.. Hveeeer dag!! Jeg finner ut at jeg er gravid og vi er dødslykkelige, han frir, jeg sier: "JAAA!!" og vi er lykkelige eier av hus sammen nå! Har termin 07 Mars 2010!!

MEEEEN... Det gnager sånn med at jeg hadde sex med han typen, selv om det var rett etter mens så er jeg så usikker.. KAN han første være faren??

Fortsetter under...

Nope:)

Tror nok du kan puste lettet ut:)

Jeg la inn 07.mars som termin på denne,

http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/

og da kom d opp at unnfangelsen fant sted 12.juni:D

Da skal det jo ikke være noen tvil:D kos deg med mannen og magen:) ikke mange ukene igjen nå..:D

Lykke til:D

Hei :)

Det du bør se på i en slik situasjon er når du fikk mensen og på hvilke syklusdag du hadde sex med de to forskjellige. Du skriver at 3. juni var siste dag av mensen, men det som teller er hvilke dag som var den første. Det er første dagen i syklusen din.

Hvis jeg går ut fra at du fikk mensen ca 1. juni da, så hadde du sex med "den rette" midt i syklusen din da du ville vært på det mest fruktbare. Jeg holder en kanpp på at kjæresten din er faren. Men hvis dette er noe som du tenker mye på, bør du vel ta en test. Da du hadde sex med begge i samme syklus kan en aldri si 100% sikker. Jeg ville tatt en test bare for å få det ut av verden, men det er nok kjæresten din som er faren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...