Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Det er jo et forum for småbarnsforeldre dette, det virker ikke som dere er intressert i ungene i det hele tatt. Hvorfor det? Er dere her bare for å spre kvalm eller hva?
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hvor interessante er unger egentlig i det lange løp? Dessuten kan du jo banke på hos naboen to etasjer opp og presentere deg om du har noe å spørre om. Det er vanlig høflighet.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Det samme har jeg tenkt på. Forundrende for meg som lykkelig nybakt mamma å forstå at man skal være så himla sur og sint;)
Kongeørna Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Ja, for i motsetning til her inne på anonymforum, er det så skrekkelig tone inne på krangle.....
Emma&Adrian Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Jeg synes nå anonymsiden er ti gangermer kranglete enn kranglesiden!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Til anonym 0036, jeg har titta litt der inne nå (her på Dib, altså, hadde ikke vært derpå kranglesida før) og finner ingen sure og sinte, men kanskje du er på Bim sin krangleside? der er de iallfall mye surere.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 De snakker vel mer om kvalme enn de faktisk sprer den, vil nå jeg si, fnise, det er ganske fornøyelig også. (Dib, ikke Bim - der er det bare hormonskrikere.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå