Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Har hørt en historie om en dame som fikk et mørkhudet barn. Både moren og faren var lyshudet, så det ble mistenkt at moren hadde vært utro og blitt gravid med en mørkhudet mann. Men det viste seg at det var mannen som hadde vært utro med en mørkhudet dame for så å hatt seg med dama si, og da ble DNA'et eller noe overført til det som skulle bli en baby. Hvordan er dette mulig? Hvor lenge etter et knull vil damens DNA sitte på kuken til mannen? Jeg er 6 uker gravid. Barnefaren var utro mot meg tidlig i desember. Vil min baby få litt av DNA til den hurpa som hadde seg med mannen min?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Kan jeg aldri tenke meg, er du 6 uker gravid så er fosteret 4 uker.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Tull. Sædceller er ikke koffertbærere som drar med seg alt de kan ha vært i nærheten av.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Damens DNA kan vel ikke bli overført til mannens sæd? Tror du må ha blitt lurt. Eller noen har iallfall blitt lurt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Det er selvfølgelig ikke mulig. Og det er fryktelig skremmende om du er så kunnskapsløs.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Så godt og høre Kan man sjekke om man har kjønnsykdommer når man er gravid?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Den historien HI refererer til har jeg også hørt, og mange andre jeg kjenner. Er klart man lurer når man hører sånt, så det og kalle HI dum for dette blir bare... dumt! Om historien er sann eller ikke, det vet jeg desverre ikke. Men høres litt for rart ut til å stemme i mitt hode.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Hehehe, jeg har hørt samme historien, bare at der var damen mannen var utro med, prostituert, og hadde hatt sex med en mørkhudet mann like før den utro mannen hadde sex med henne. Sædcellene til den mørkhudede mannen satte seg på den utro mannens penis, og befruktet så kona til den utro mannen. Begge historiene er like sanne. Altså ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Kunnskapsløs er ikke det samme som dum. Barn mangler kunnskaper, de er ikke dumme av den grunn. Om HI (og 00:44) på alvor tror det er mulig at dna kan overføres på denne måten, ER dere kunnskapsløse. La oss tenke oss litt om: den ene kvinnens dna (fra hennes vagina) fester seg til mannens penis. Overlever der lenge nok til å bli med sædcellene inn i den andre kvinnens vagina, og befrukter et egg. Ok. Hvis dna i kvinnens vagina kan "overstyre" dna i sædcellen, hvorfor skjer ikke dette med dna'et fra den kvinnen han befrukter? Det må jo være uendelig mye mer av hennes dna der, siden det er hennes vagina? OG hvordan er det mulig å finne ut om noen er far, hvis ørsmå spor av kvinnelig dna er nok til å "overstyre" mannens dna? Det er lov å bruke hodet.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Hvilken mann er det som går direkte hjem fra en prostituert og har sex med kona?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er også gravid med en mann som var utro i desember, så vi sitter i samme båt der. Denne historien kan da umulig være sann. Får da være måte på hva som kan sette seg fast på en penis og overføres til andre. Spessielt ikke når han var utro tidlig i desember og fosteret er 4 uker gammelt. Satser på at han har normal hygiene og vasker seg nedentil? Isåfall vil jo alt smuss fra den andre dama være borte.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #12 Skrevet 4. februar 2010 Har lest en historie hvor to (tilsynelatende) hvite fikk et svart barn. Da viste det seg at den ene var 1/8 svart. Altså var ene oldeforelderen svart. de trodde også at det hadde vært utroskap med i bildet, men det hadde det ikke. - Denne historien er sann!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #13 Skrevet 4. februar 2010 Det var jo også den historien om at en kvinne fikk tvillinger med to forskjellige fedre.... Så hvis man skal sette det på spissen er det like sannsynlig at du kan få tvillinger med to forskjellige mødre...med denne logikken du utviser her altså ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #14 Skrevet 4. februar 2010 Ha ha ha ha, er det virkelig noen som faktisk tror dette kan være sant?!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. februar 2010 #15 Skrevet 4. februar 2010 Tror verden hadde blitt rimelig komplisert dersom dette gikk an, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå