Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Synes dette er et veldig hyggelig debattforum. Så mange positive sjeler som deler hyggelige tanker, opplevelser og følelser.

Sønnen min er nå 3,5 mnd og den lille krabaten gjør meg så veldig, veldig lykkelig. Jeg blir helt varm av å tenke på han. Jeg går med et konstant smil om leppene og alt forbundet med han er kun positivt. Jeg er 36 og han er mitt første barn. Jeg føler meg så ufattelig heldig. Kan det være at vi over 35 vet å sette pris på disse små skattene vi har har fått mer enn de som er litt yngre?

Synd det ikke er mer aktivitet i dette forumet for det er så hyggelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har en datter på 3,5mnd. Det blir jo bare kjekkere og kjekkere. I dag fant hun ut av at hun klarte å snu seg fra rygg til mage, og fortsatte med det mye i dag. Morro å følge med. Deilig å være hjemme, og bare kose med henne:-) Det er så herlig med alle smilene og latteren. Ja, vi er heldig!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei:)

Datteren min er 6 mnd, og jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg rakk å bli 35 rett før hun ble født... min første og eneste:))) Jeg er alene med henne, og folk sier stadig.. ååå, er du alene, ja, det er sikkert slitsomt og tøft. Hvorpå jeg svarer... nei, jeg vet ikke om annet enn å være meg og henne, og hun sover om natta og er stort sett blid... så ikke slitsomt men masse kos:))) Jeg får alt, alle smilene, klemmene og kosen... elsker henne over alt på denne jord (men det gjør vel alle med barna sine.. he he..)

Skrevet

Hei.

Jenta mi er 3 mnd, jeg er alenemor og STORkoser meg med henne :-) Det er fantatisk herlig å være mamma. Kjenner meg igjen i det du skriver Nory, jeg også går med smil om munnen. Vesla er flink til å sove om nettene, legger seg tidlig og våkner ikke før 3-4 tiden for pupp - i mellomtiden savner jeg henne fryktelig.

Håper at vi kan få mer aktivitet her inne på forumet. Vil gjerne bli kjent med dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...