Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 begynne og lese hva folk EGENTLIG skriver i innleggene sine før det svares? Er så mange ganger at det blir svart aggressivt og fornærmet på noe som hovedinnlegger i utgangspunktet ikke sier. Ting blir feiltolket og satt på spissen. Hvis man skriver mange, blir det ofte tolket som ALLE. Da kommer det en haug med sure innlegg fra de som føler seg angrepet. Være seg om sykemelding, alder, keisersnitt osv. listen er endeløs. Når du leser, er det det du har opplevd Hi referer til? Hvis ikke.. >Ikke skriv svar av typen: "Selv om 3/4 av norges befolkning kommer under den kategorien du sikter til, gjør ikke jeg det. Derfor tar du feil når du hevder at de fleste opplever det annerledes enn meg" "Jeg ser at du snakker om de over 50 år, men jeg var 35 så du mente helt sikkert meg også." Hvis skoen ikke passer, så er den ikke din!
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Du glemte å si at du ønsker deg fred på jord.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Nei, ønsker ikke det. Vi har allerede en overbefolket jord....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 sug lut kjeder seg virker det som. Er i det "barske" humøret nå.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Drit nå i det. La luten barske seg, for denne hi har tydeligvis fått flertallet mot seg i en tråd type "Hva synes dere om..." Sånn er livet, hi. Folk er her inne for underholdning, ikke for svare som forventet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå