Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre :s.

-Nikken-

Anbefalte innlegg

Er 31 uker på vei , med tvillinger , og i dag fikk jeg vite av min mor at hun er gravid , og hun skal ta abort. Og jeg har ikke lyst at hun skal ta abort, jeg vil at hun skal få dette barnet. hun har barn med han hun er gravid med nå , men di er ikke sammen lengre.

Når jeg prøver og snakke med henne om det , blir hun bare sur , siden jeg sier at jeg ikke vill hun skal ta det bort..

men , det er hennes valg , kanke gjøre mer med det :(

Fortsetter under...

du tenker jo kanskje likt som noen hadde tenkt om deg :) det er kanskje noen som mener det er galt av deg å beholde dette barnet siden du er ung? du sier du ikke VIL hun skal ta det bort og hun blir sur.

tenk litt omvendt ;) noen sier til deg at de VIL du skal ta abort og du blir sur! da tenker du at det er jo ditt valg, og blir irritert når andre legger seg oppi dine saker. slik er det nok for din mor også! jeg hadde også en mamma som faktisk var gravid samtidig som meg!!!! men hun måtte ta abort, og jeg støttet henne i det. hun hadde min lillesøster som virkelig var syk på den tiden (det er hun egentlig fremdeles) og hun var redd for å ikke klare å ta vare på et nytt barn !

men håper dte går bra for din mor og deg! lykke til med fødselen :D

du tenker jo kanskje likt som noen hadde tenkt om deg :) det er kanskje noen som mener det er galt av deg å beholde dette barnet siden du er ung? du sier du ikke VIL hun skal ta det bort og hun blir sur.

tenk litt omvendt ;) noen sier til deg at de VIL du skal ta abort og du blir sur! da tenker du at det er jo ditt valg, og blir irritert når andre legger seg oppi dine saker. slik er det nok for din mor også! jeg hadde også en mamma som faktisk var gravid samtidig som meg!!!! men hun måtte ta abort, og jeg støttet henne i det. hun hadde min lillesøster som virkelig var syk på den tiden (det er hun egentlig fremdeles) og hun var redd for å ikke klare å ta vare på et nytt barn !

men håper dte går bra for din mor og deg! lykke til med fødselen :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...