Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Bør jeg mene noe om det? Jeg har vel 25 stk selv...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Artige er de, men husk at en skal jo skifte de ganske ofte.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Like teit som navnluer. Hva er poenget med å kringkaste navnet til mannen i gata??? Server det på et fat til missbrukere: "Hei Johan, kom inn i bilen min så skal du få sjokolade" er så mye lettere og virkningsfult enn: "Hei du gutte der , kom inn i bilen min så skal du få sjokolade".
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Bør jeg mene noe om det? Jeg har vel 25 stk selv...
Gjest ->>- Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Praktiske i barnehageøyemed. (As for kidnappings-purposes; unger skal da for pokker ikke vagge rundt med smokk i kjeften til enhver tid når de er så store at det har noen betydning om skumlingen kan navnet deres eller ikke).
Kongeørna Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Ehhh, går barn som bruker smokk alene ute på gaten? Ser den i forhold til navneluer, men smokk, liksom?!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Praktiske. Både i barnehagen, så personalet vet hvem den er sin, og på besøk, sidenvi er eksperter på å glemme dem igjen. de kommer alltid tilbake Sier meg enig med den over her-unger med smokk har ingenting alene ute å gjøre..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 jeg synes det er søtt når det står navnet på jeg...det er praktisk... å hvis et barn springer rundt alene med en smokk i munnen,uet i gatene...da er enten ungen for stor til den smokken,ellers så har den ungen utrolig uansvarlige foreldre!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Er de av like god kvalitet som vanlige smokker? jeg mener, jeg er litt nervøs for at smokkene skal bli ødelagte og komme i halsen til babyen.. De er jo mye alene med smokkene.. om natten .. og... Ja, dere vet... HI
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #12 Skrevet 4. februar 2010 Du får kjøpt bl.a Avent og Nuk og det er jo gode og kjente merker. Sjekk navnesmokken.no
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #13 Skrevet 4. februar 2010 Jeg hadde 2 episoder hvor sugedelen falt av smokken, dette var smokkene til mam 0-4 mnd, saken ligger nå hos statens forurensnings tisyn. Husk at smokker skal behandles som fersk varer, og har utløpsdato på esken.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #14 Skrevet 4. februar 2010 Liker dem ikke. Vil ikke at "hele verden" skal vite hva min sønn heter!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #15 Skrevet 4. februar 2010 Navnesmokkene finnes i mange kjente merker så kvaliteten er nok dem samme. Husk at det finnes visse krav til smokker så kvalitetsmessig bekymerer det meg ikke. Mange navnesmokker er noe dyrere i pris (ikke alle) og de som alle andre smokker skal jo byttes en gang i mnd. Med tanke på alle smokkene som ikke forsvinner fordi det står navn tror jeg faktisk det er mer lønsomt med navn. Jeg har kjøpt en del og syntes det er utrolig greit når jeg har to smokkebarn som både skal i barnehage, på besøk, ha barnevakt osv. Vi bruker aldri smokken på byen. Vi bruker den egentlig bare når vi skal sove, men den kan jo fort forsvinne fordi. Syntes forresten de er søte og man trenger jo ikke ha helt for og etternavnet på for å gjenkjenne den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå