Ranveig R Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 ...som får åndenød når eg ser trådar med tittel som begynner på "Hva synes du om..."? Kvifor i alle dagar skal alle ha ei meining om ting som ofte er alt for generelle til å ha ei meining om? "Hva synes du om eldre mødre?" stiller glatt i same klasse som "Hvor mye koster en båt?", eller som Sug Lut så pent sa det "Hva synes du om 14 kilometer?" Kva synes du om vatn? Kva synes du om 7? Kva synes du EGENTLIG om madrass? (Ja, eg hoppar som regel over innlegg eg ikkje er interessert i å lese, eg beklager på førehand for eventuelle skrivefeil, og nei, eg anser meg ikkje som dårleg mor fordi eg skriv nynorsk.)
It's all about me Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Men nå synes jeg igrunn de innleggene kommer i samme kategori som innlegge som starter med "Er det bare jeg...." Eller kanskje et hakk under også.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Eg kan forsikra deg om at det ikke berre er deg, Ranveig ;-O
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Hurra!! Du var litt raskere enn meg til å poste et tilsvarende innlegg:) Møkklei "Hva synes du om" eller "Hva synes du EGENTLIG om"...? Hadde først en tese om at de er postet av den samme fantasiløse skreppa, men det kan hun da ikke ha tid til andre ting, så jeg tror de er to;)
Ranveig R Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2010 Haha, ja "er det bare jeg.." er ein nøye utvalgt klassikar i denne samanheng. Vurderte å kalle tråden "Kva synest du om... ...trådar som begynner med "Kva synest du om..."", men gjekk vekk frå den planen av ein eller annan grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå