Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #26 Skrevet 5. februar 2010 Hvis sobrilen fungerer tilfredsstillende mot angstanfallene dine, har du også et godt middel for å utfordre angsten lettere, og dermed kunne bli friskere. Da tenker jeg på den psykiske trøsten det er å vite at du faktisk kan avbryte et angstanfall. Da kan det ofte være lettere å "stå løpet ut", og kjenne at angsten faktisk ikke dreper deg. Uten at du faktisk bruker sobril fysisk, men at du har den tryggheten psykisk.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #27 Skrevet 5. februar 2010 Har ikke reagert negativt på sobril.Har også brukt de vær dag i lengre perioder,og sluttet.Ikke noe problem.Men som jeg har nevt tidligere,er alt individuelt.For meg funket sobrilen også for musklene.Så jeg blander ikke mellom sobril og somadril ;-) som noen trodde. Har kjent noen som har slitt med stoff.De tok sobril i KJEMPEDOSER for å ruse seg.Ikke snakk om 10-15 mg tabbiser da altså. Sobril løser sikkert ingenting som noen sier.Men de er gode å ha lomma om en skulle få et akutt angstanfall.De varer også i noen timer.Og når du VET de virker,og du har de,så er det hjelp i seg selv,å vite at du HAR "hjelpen" i lomma når du har det jævlig. Men kjære deg.Å ta medisiner for psykiske lidelser eller for fyiske,er ikke et nederlag.Hvis du trenger medisiner og de hjelper,ta de.Når du er stabil nok til å trappe ned,så gjør du det.Men ikke forhast deg.Det er så fælt å havne i kjelleren,og det vet du sikkert.Så vær sikker på hva du gjør ;-) Ønsker deg lykke til jeg.Har du en diagnose?Isåfall,finner bedre forum enn dette å prate i da :-D
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #28 Skrevet 5. februar 2010 Jeg fikk sobril for å klare å slappe av på sykehus, fungerte kjempefint det jeg slappa av og var god å rolig, selv kanyla var grei å sette inn. Men neste dag var et helvete, jeg var så trøtt at jeg orka ikke bevege meg, ville bare sove og var skikkelig langt nede, gråt fordi jeg var så sliten og fikk en sobril til for å klare å slappe av siden jeg gråt og ikke ville være der. Neste dag var det samme greiene igjen, slapp og trøtt og ville ingenting, da så jeg sammenhengen og ville ikke få fler sobril. For min del var dette bare snakk om ei uke og jeg takla sykehusskrekken min fordi jeg visste at det bare var noen dager igjen, så blir litt urolig når jeg leser at du har fått skrevet dette ut mot angst siden du da må gå på det en stund Vi reagerer ulikt på medisiner såklart, men dette er min erfarin med sobril. Uansett hva du velger å gjøre i forhold til sobrilen så ønsker jeg deg lykke til, håper du får bukt med angsten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå