Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv 9+4 i dag, bim-termin den 7.september.

Hadde vært så koselig å kunne fulgt noen med samme termin som meg=) Bor selv i Trondheim, så hadde jo vært ekstra moro med noen her fra. Men er langt i fra et must!=)

Så, er det noen her inne?:-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på dge. er bare 7+2 jeg men bor i trondheim jeg oxo, kan jo være litt buddier for det? tjihi

Er dette ditt første barn???

klem

Skrevet

heisann:)

så moro! hvor hen i byen bor du da?=)

jaaa, såklart kan vi være det!: ) 14 dager i forskjell har jo iiingen betydning;p

Jepp, min aller første! så er så rart, spennende, skummelt og ja, you name it! hehe:b

Du er i gang md nr 2 ser jeg!?=)

Skrevet

jepps sendte deg en pm ;) så kan vi skrive uten at alle ser hva vi skriver... :PLitt rar sånn jeg...

Ja håper d går bra denne gangen oxo!!!!!!

Skrevet

ja, har svart deg nå!=) så ikke meldingen med en gang:b

hehe, er jo en ærlig sak det da;)

Jaaa, håper jeg også!:D

Skrevet

Hei!

Jeg har fått termin av jordmor til 7. september, så da er jeg akkurat like langt på vei som deg, og jeg bor også i trondheim! Snåle greier.. :) Håper vi blir en liten gjeng som kan ta noen BIM-treff etterhvert! :)

Skrevet

Heia!

Hehe, ja det var snåle greier;p Men moro da!=) Ja, det hadde så absolutt vært kjempekoselig: )

Er du gammel du da? Og er det din første?:)

Selv er jeg 22 i juli i år og dette er min første: )

Hadde vært skøy å fulgt deg videre! :-)

Skrevet

ja tror dere d blir noen september bim treff i trondheim???? Hadde vært korselig å treffes=)

Skrevet

Jeg håper da det i allefall!=) Vi er jo allerede 3 stk, og jeg har kontakt med enda ei jente som holder til her i byen. Hun er ca en måned foran meg, men hun kan jo sikkert bli med for det hvis hun vil!: ) hadde vært veldig hyggelig å få treffe dere:)

Skrevet

Heihei. Titter innom fra 2.tri :) Jeg kan alltids slenge meg med jeg og. 1 mnd fra eller til er jo ikke sååå mye :) Krysser alt jeg har for å få se dere alle på 2.tri om ikke så alt for lenge! :D

Skrevet

Heihei. Titter innom fra 2.tri :) Jeg kan alltids slenge meg med jeg og. 1 mnd fra eller til er jo ikke sååå mye :) Krysser alt jeg har for å få se dere alle på 2.tri om ikke så alt for lenge! :D

Skrevet

Hei igjen..

Ser desverre ut som at jeg ikke blir med videre. Fikk konstatert MA på torsdag, så uten å gå i detaljer (vet det ikke er alle som er like glad for slike tråder..), så blir det ingen september spire på meg.. :(

Ønsker dere alle masse lykke til videre i svangerskapet!! :)

Skrevet

Hei hei!

Så utrolig trist å høre Mølle.. :( men du er ikke alene om å melde deg ut for denne gang.. i går fikk jeg konstatert at fosteret var sluttet å utvikle seg for flere uker siden (etter at jeg begynte å blø som smått på torsdag..) så i natt kom nok det som skulle vært min lille baby ut med kraftige smerter... :(

Var virkelig ikke slik jeg hadde sett for meg dette skulle bli!

Så vet i grunn hvordan du har det.. og hvis du føler for å snakke med noen om det, og hvis du vil gå i detalj - så skal du vite at jeg er her for deg! Jeg vil mer enn gjerne lytte:)

Stoooor trøsteklem!

Skrevet

Uff.. stakkar! Da har vi jo begge opplevd akkurat det samme da! Jeg begynte å blø så smått på torsdag jeg óg. Snakka med sykehuset, og fikk henvisning til ultralyd. For min del hadde ikke fosteret blitt til engang. Var bare et tomt hulrom i livmora, uten noe inni.Legen mente det tilsvarte 3-4 uker. Har gått til kontroll noen uker allerede grunnet kronisk sykdom, så irriterer meg litt at ingen har reagert på det "fantastiske", symptomfrie svangerskapet. Tok HCG prøve da jeg var 6+2 og den var da på 1425, uten at noen reagerte på det. Nå ser jeg at jeg skulle insistert på mer undersøkelse tidligere.. ja, ja.. lett å være etterpå-klok. Men tenk at vi begge har opplevd akkurat det samme, og hadde akkurat samme termin da!! Det er utrolig det óg!

Hvordan er formen din nå!? Jeg har hatt utolig vondt i korsryggen! Regner med sammentrekningene påvirker der óg, uten at jeg skal si det for sikkert! Ellers hatt endel vondt i magen, men har det meste gått over nå. Var jo ikke så mye som skulle ut med meg da! Triste greier.. :(

Trøsteklem tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...