Gå til innhold

date og sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en type for noen helger siden, danset og sånn, vekslet telefon nummer på slutten av kvelden. har meldt litt, og gått over til msn sånn etterhvert.

men har ikke fått møttes igjen enda.... men han vil møtes, og jeg vil også det - må jo se og bli litt mer kjent med den jeg nå prater med! :)

Er heeeelt ut av dette.. dating etc...

hvor møtes vi, hvilken setting, hva prater vi om... Tenk om vi ikke finner noe å snakke om!!???? vi har jo sagt mye av det generelle...

uff kommer vel til å være dritnervøs???

På byn? kino? middag? hjemme hos?

Er for tiden litt alene med ungene en stund fremover, og blir da ikke så lett for meg å gå ut på en stund... Kan jeg invitere ham hit - etter at ungene er lagd, for ... noe mat / film etc?? er det greit??

hvis vi ikke har møttes så mye enda, hva er greit i forhold til litt sånn kosesnakk?? ikke "koz og klemz", men mer myntet på fysisk kos.. sånn litt.. er det greit allerede nå? Jeg skriver ikke så mye slik nå, før jeg kjenner han bedre, men... har fått litt - bare sånn uskyldig. er det for tidlig?? Smiler jo når jeg får det, og syns det er spennende, men er det for tidlig, bør det ringe???

usj, tenkte på fler spørsmål tidligere, men akkurat nå kommer jeg ikke på dem! men bare si meg hvordan vi gjør dette med dating og sånn du :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det høres koselig ut å være helt i startfasen, misunner deg nesten det må jeg si! :)

Ettersom du ikke kjenner han veldig godt, ville jeg gått ut i stedet for å gå hjem til hverandre. Kan gå ut å spise, for deretter å gå på kino eller teater f.eks.. Det er klart at det fort blir litt mer vrient dersom du ikke kan gå ut på kveldene. Jeg er litt skeptisk av meg, så jeg ville blitt mer kjent med han før han fikk komme hjem til deg. Selv om han sikkert er veldig koselig og hyggelig, så kan man jo aldri vite før man blir bedre kjent.. Uansett bør ikke barna treffe han med det første, men de står kanskje ikke opp etter de har lagt seg..? Hvis du ber han hjem til deg.. Hvordan er muligheten for å treffes i lunsjen eller lignende?

Ang kosesnakk er vi jo så utrolig forskjellige alle sammen. Selv syns jeg det er fint, men ikke for mye på en gang, da blir det litt vel overkill.. Fysisk kan dere jo snakke litt om, men dersom dere vil være fysiske (begge to vel og merke) ser jeg ingen grunn til at dere skal vente i en evighet. Men det må ikke bli sånn at den ene vil og den andre egentlig ikke vil, men at det allikevel skjer fordi man ikke vil være kjip.. Dèt er en veldig dårlig start!

Hva føler du når du får meldinger fra han? Smiler du bare du ser det er fra han, eller er det ikke noe særlig forskjell på reaksjonen når du får sms fra han og andre..?

Skrevet

Hei. Det høres koselig ut å være helt i startfasen, misunner deg nesten det må jeg si! :)

Ettersom du ikke kjenner han veldig godt, ville jeg gått ut i stedet for å gå hjem til hverandre. Kan gå ut å spise, for deretter å gå på kino eller teater f.eks.. Det er klart at det fort blir litt mer vrient dersom du ikke kan gå ut på kveldene. Jeg er litt skeptisk av meg, så jeg ville blitt mer kjent med han før han fikk komme hjem til deg. Selv om han sikkert er veldig koselig og hyggelig, så kan man jo aldri vite før man blir bedre kjent.. Uansett bør ikke barna treffe han med det første, men de står kanskje ikke opp etter de har lagt seg..? Hvis du ber han hjem til deg.. Hvordan er muligheten for å treffes i lunsjen eller lignende?

Ang kosesnakk er vi jo så utrolig forskjellige alle sammen. Selv syns jeg det er fint, men ikke for mye på en gang, da blir det litt vel overkill.. Fysisk kan dere jo snakke litt om, men dersom dere vil være fysiske (begge to vel og merke) ser jeg ingen grunn til at dere skal vente i en evighet. Men det må ikke bli sånn at den ene vil og den andre egentlig ikke vil, men at det allikevel skjer fordi man ikke vil være kjip.. Dèt er en veldig dårlig start!

Hva føler du når du får meldinger fra han? Smiler du bare du ser det er fra han, eller er det ikke noe særlig forskjell på reaksjonen når du får sms fra han og andre..?

Skrevet

merr svar merr svar! Trodde jeg fikk 2 lange svar her, så var de bare det samme!

Men tusen takk for svar vigpig.

ja nei vet ikke hva vi gjør jeg, han skal ut i morgen, og har spurt meg om vi skulle treffes, men jeg kan jo ikke.....

Smiler jo, men jeg vet jo ikke / kjenner jo ham ikke så mye, så jeg vet jo ikke..

men dere som er på sånne nettsteder.....

dere chatter jo før dere treffes... hvor lenge chatter dere før dere møtes? og vha snakker dere om på chaten?

og hva gjør dere når dere møtes, og vha snakker dere om :.) hehehe

sikker mer å spørre om, men snakker med han her nå!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...