Gå til innhold

Enda en tråd om BARNAS HUS

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde jeg enda en underlig opplevelse med denne butikkkjeden. Vår datter fikk i gave en body og en dress fra Lille Lam. Desverre var disse i feil størrelse. Jeg tok varene med til butikken det var kjøpt i , altså BARNAS HUS på CC-vest, og ba om å få bytte til en større størrelse. Da ba de om å få se kvittering. Da dette var en gave hadde jeg selvsagt ikke kvittering. I stedet for å utvise litt skjønn og service svarte de FORBANNA DRITTKJERRINGENE med å nekte å bytte varene. Jeg ga imidlertid ikke opp håpet og dro ned på Barnas Hus i Citypassagen. Der møtte jeg en hyggelig og velvillig dame som gledelig tok i mot varene og ga meg en tilgodelapp. ER DET SÅ FORBANNET VANSKELIG Å VÆRE LITT SERVICEMINDED?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, skjønner frustrasjonen din. Jeg har ikke opplevd noe negativt med de. Men de burde gitt deg tilgodelapp første gang du prøvde,ja.. Jeg fikk litt motvilje ved Name it butikken, ville bytte inn en vinterdress jeg hadde fått i julegave. Datoen var utgått også, men jeg fikk tilgodelapp.

Ellers så vil jeg skryte litt av barnas hus her i byen. Silvercross trilla var utsolgt og de hadde 50% rabatt på alle triller i januar.

Jeg fikk bestilt opp en på tross av at det var utsolgt, og i morgen ska jeg hente silvercross pop duo trilla som jeg får på halv pris!DET kaller jeg service:))

Skrevet

Barnashus er generelt veldig bra butikk, og gir god service. Men ikke >BH på cc vest, har opplevd dårlig behandling der ett par ganger, så jeg ungår helst den butikken.

Skrevet

Barnashus er generelt veldig bra butikk, og gir god service. Men ikke >BH på cc vest, har opplevd dårlig behandling der ett par ganger, så jeg ungår helst den butikken.

Skrevet

Jeg har veldig dårlig erfaring med Barnas hus i Citypassagen. Mener at det er noen av de samme gamle heksene som jobbet på Fru Lyng, som også var ekstremt dårlig på service, verst i byen.

Fru Lyng på Steen & Strøm, de er hyggelige.

Skrevet

Samme skjedde da vi skulle reklamere for en ødelagt dress. Dressen var julegave fra besteforeldre, vi fikk ikke byttet den, selv om de så at dressen nærmest gikk i oppløsning og var ubrukt.

Fikk byttet den i en annen butikk som solgte Reima.

Dette var i Stavanger

Skrevet

Vet du, har opplevet det samme selv. De driver horribel kundebehandling på Barnas Hus, iallefall der jeg går. Jeg var innom her om dagen for å bytte en ullkjole fra Lille Lam i en størrelse mindre. Den jeg hadde kjøpt var litt stor. Kjolen var selvsagt helt ubrukt med alle lappene fortsatt hengende på, og de hadde mange av den i den størelsen jeg ønsket. MEn, fikk ikke bytte fordi jeg ikke kunne finne kvitteringen. Lattelig. Jeg ringte LilleLam AS i Oslo og fikk lov av dem å sende kjolen inn dit. Så slik fikk jeg byttet. Du kan jo forsøke det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...