Gå til innhold

er jeg alenemor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får ikke os siden vi har blitt sammen igjen men vi har valgt å ikke flytte sammen ennå siden vi vil vite at det er riktig før vi gjør det.

vil være sikker så ikke barnet må gå igjennom det igjen.

han betaler meg 3000kr i måneden

men spørsmålet er. jeg betaler fult i barnehagen selv om jeg tjener rundt 200 000kr. han tjener 350 000

har betalt veldig lenge full pris. skal jeg egentlig betale mindre i barnehagen eller skal jeg fortsette betale fult

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter som jeg har skjønt vil noen navkontorer definere deg som alenemor, mens andre kontoret ikke ville gjort det.

Det kommer også an på hvor mye samvær dere har sammen.

Så derfor må du legge alt frem for ditt navkontor, så blir det opp til dem. Så slipper du evt. å bli tatt for snylting.

Er du alenmor så få rdu dekket 64% av bhg. regningen om du jobber, søker jobb eller er student.

Skrevet

har sakt fra til nav hvordan ting er.

men noen sier jeg er alenemor siden barnetbor hos meg.

jeg er ikke ute etter os. barnefar og jeg er sammen så får ikke det.

men skal jeg beregne inntekten hans når jeg skal betale barnehagen?

selv om vi ikke bor sammen?

HI

Skrevet

han betaler deg jo rimelig mye i "bidrag"... Jeg får kun litt mer, og bf her tjener gress.

Jeg ville tatt utgangspunkt i bare din inntekt. Skal du forsøke å få stønad som aleneforeldre, så må du også forholde deg til bare din egen inntekt.

Skrevet

da må du sjekke hvor mye stønad du har krav på da, av barnefar.

pappaen til sønnen vår vil jo hjelpe oss.

jeg har ikke tenkt å få mer stønad som aleforsørger, men lurer bare på om jeg blir regnet som det når jeg skal betale barnehage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...