Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Falt og brakk foten min i romjulen. Skikkelig ille fall. Ble fraktet med ambulanse til sykehuset. Der tok de røntgen og jeg ble innlagt. Operert samme kveld og lå inne etpar dager. Da jeg kom hjem kom det en regning fra sykehuset på røntgen. Jeg ringte og sa at den nok var kommet feil,siden jeg ble innlagt, men neida. Jeg ble innlagt på bakgrunn av røntgenbildet og derfor måtte jeg betale de usle 230 kr.. Er ikke det et idiotisk system, så vet ikke jeg..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Jeg var inne hos legen i 5min i dag, kunn for å spørre om det er farlig å spotte. Når jeg gikk spurte jeg om jeg måtte betale noe. Ja 132kr sa legen. Blæææ....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 ? Du må jo betale egenandelen. Jeg måtte betale for legen på legevakten da jeg kom inn med sykebilen blødene i underlivet fra ett opperasjonsår som hadde gått opp. Slik er det bare.
Miss Misantrop Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Ja det er et idiotisk system. Helse burde ikke koste indivitet noe som helst. Prinsipp sak. Jeg betaler nå 5000 NOK i helseforsikring for meg og sønnen min i usa. Det blir ganske mye når jeg også betaler nær 36% i skatt. Uansett. Jeg skulle hente medisiner på apoteket der forleden dag, og en mor sto der uten forsikring og kunne ikke hente ut astma medisn til barnet sitt fordi hun ikke hadde råd. 3800NOK for 60 doser av synonympreparatet til Seretid. Blir helt svett. Legemiddelindustrien har fått sjalte og valte lenge nok. På tide vi tar over kontrollen.
Miss Misantrop Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Ja det er et idiotisk system. Helse burde ikke koste indivitet noe som helst. Prinsipp sak. Jeg betaler nå 5000 NOK i helseforsikring for meg og sønnen min i usa PR MÅNED. Det blir ganske mye når jeg også betaler nær 36% i skatt. Uansett. Jeg skulle hente medisiner på apoteket der forleden dag, og en mor sto der uten forsikring og kunne ikke hente ut astma medisn til barnet sitt fordi hun ikke hadde råd. 3800NOK for 60 doser av synonympreparatet til Seretid. Blir helt svett. Legemiddelindustrien har fått sjalte og valte lenge nok. På tide vi tar over kontrollen.
Miss Misantrop Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 SLIK ER DET BARE!!! Da hadde vi fremdeles hengt i trærene
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Ehhhhhhhhhh...har jo tross alt brukt av deres midler når det gjelder røntgen...den er jo ikke gratis Å du andre..du brukte jo av legen sin tid som noen andre kunne fått istedenfor,klart du må betale. Sier seg vel igrunnen selv egentlig.
Miss Misantrop Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Hvorfor må vi ha egen andel? Usosialistisk skatt på sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå