Ingen kommentar Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 I dag hadde jeg enda en underlig opplevelse med denne butikkkjeden. Vår datter fikk i gave en body og en dress fra Lille Lam. Desverre var disse i feil størrelse. Jeg tok varene med til butikken det var kjøpt i , altså BARNAS HUS på CC-vest, og ba om å få bytte til en større størrelse. Da ba de om å få se kvittering. Da dette var en gave hadde jeg selvsagt ikke kvittering. I stedet for å utvise litt skjønn og service svarte de FORBANNA DRITTKJERRINGENE med å nekte å bytte varene. Jeg ga imidlertid ikke opp håpet og dro ned på Barnas Hus i Citypassagen. Der møtte jeg en hyggelig og velvillig dame som gledelig tok i mot varene og ga meg en tilgodelapp. ER DET SÅ FORBANNET VANSKELIG Å VÆRE LITT SERVICEMINDED?????????
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Åj!!!! Hadde jeg hørt noen av mine ansatte hadde svart sånn, hadde de blitt kalt inn på teppet. (Jobber ikke for Barnas hus). Hadde jeg sendt en mail til ledelsen om, de er ikke fortjent med å ha sånne ansatte.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Hehe på Barnas Hus i Trondheim greide de å påstå at de ikke hadde formsydde dyner til babyer, hadde ikke hørt om det engang sa de til min mor, ennå jeg visste at jeg hadde sett det der. og riktig når jeg kom dit gikk jeg rett bort dit jeg trodde de hang, og der var de, til og med salg på dem!
Mom2Two Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Jeg måtte reklamere på et par veldig dårlige vintersko der. De var utrolig lite serviceinnstilte, og alt var bare såå vanskelig. Jeg måtte levere inn skoene, så skulle de sjekke om det var grunnlag for reklamasjon. Så da måtte jeg bare kjøpe nye vintersko i mellomtiden. De skulle ringe meg tilbake dagen etter, men nå har det gått nesten 3 uker.... Handler IKKE der igjen for å si det sånn.
It's all about me Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Gikk for å bytte en gave vi hadde mange av på Barna Hus på Strømmen. Ble spurt om jeg ville ha tilgodelapp eller finne meg noe annet. Spurte om tilgodelappen kunne brukes i alle dems butikker og fikk et klart ja. Sa jeg ville titte litt først og spurte om beløpet. Etter en stund hadde jeg ikke mere tid og hadde heller ikke funnet noe vi trengte så gikk tilbake til kassa for å få tilgodelappen. Da var det ei anna der. For det første var det plutselig verdt et mye mindre beløp, og samme hva jeg sa så nyttet det ikke. Og for det andre kunne jeg ikke få tilgodelapp, men det klarte jeg å få kranglet meg til etter mye styr. Da jeg noen uker senere skulle bruke tilgodelappen i butikken her jeg, som er 50 mil unna Strømmen, fikk jeg plutselig beskjed om at tillgodelapper kunne kun brukes i den butikken den var skrevet ut. Så dette er kjede med skikkelig oversikt ja. Må bare le av dem.
Myy Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Send en mail med klage til ledelsen. Link dem denne tråden! hehe...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Jeg hater den butikkjeden... Aldri i verden om jeg skal legge igjen penger der noe mer.. Var innom den på Alnabru, der sto det ei som var på opplæring i kassa. Hennes kollega sto å skjelte henne ut etter noter, kalte henne alskens dritt med en diiiger kø bak.. Stakkar jente, hun ble jo helt på gråten! Så var det den møkkabutikken på strømmen.. Skilt i taket "alle varer -40%".. Fant et relativt dyrt produkt og på vei til kassa. Der fikk jeg beskjed om at akkurat den var ikke på tilbud.. Eeeeh, neivel, men det var ikke merket noe sted. Dessuten står det i taket det er 40% prosent på ALT. Først kunne de ikke gjøre om dette på kassa, noe jeg vet er piss siden jeg selv jobber i butikk, så etter en time med krangling fikk vi rabatten vår.. Mens da den ene medarbeideren gikk å "sladra" til sine kollegaer, pekte på oss og himlet på med øynene.. Jepp, kjempebra.. Aldri aldri aldri om jeg legger igjen penger i den drittbutikken ever igjen. De trenger en skikkelig holdningsendring, smilekurs og servicekurs. Du får følelsen av at du er i veien og om man spør om noe så følger det alltid med et sukk og en nedlatende tone. Nei takk, aldri igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Jeg bor rett ved cc vest og har handlet en del på Barnas Hus der..de har i hvert fall forbanna vanskelig for ting, de ansatte der! Jeg var på en annen Barnas Hus, der de hadde som policy og gi tvillingrabatt når du viste fram tvillingene, men det var så stor størrelseforskjell på mine, så de nektet å tro at de var tvillinger.. Jeg synes de (få) voksne som jobber på Barnas er hyggelige og imøtekommende, men det er fryktelig mange unge i de fleste butikkene.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Jeg må si meg fornøyd med Alnabru. Har hatt litt reklamasjoner og reperasjoner og de har alltid vært blide og imøtekommende. Knapper som ryker på ulltøy og glidelås som ryker på ullpysj + små rep. på vogn som faktisk var kjøpt i Sverige. Jeg er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå