Ugla er mamma! Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Jeg tenkte ikke lage tråd på det denne gangen...men får velholde optmismen oppe.. Flere som tester denne/neste uke?
Håpefull38 Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har testdag på lørdag, men det kan godt hende jeg ikke greier å vente lengre enn til fredag kveld! Har nok liten tro på at det lykkes, men håper på en positiv overraskelse! Går ikke an å legge noe i noen symptomer lengre, så man må bare vente å se.
Håpefull38 Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har testdag på lørdag, men det spørs om jeg greier å vente lengre enn til fredag kveld! Kan ikke legge noe i noen symptomer lengre, for det har vært så forskjellig fra gang til gang. Tror ikke det blir noe denne gang heller, men håper på en positiv overraskelse:-)
Ugla er mamma! Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2010 Ja den symptomjakten blir litt fånyttes etterhvert..har testdag onsdag i neste uke jeg.. troen er ikke stor, men håpet er desto større..hehe...
LUKAS Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Jeg skal vel egentlig ikke teste før tirsdag. Men skal ta en test i morgen tenker jeg. Men nå har jeg egentlig ikke noen tro på at jeg er gravid. Har kjent på livmortappen (uff) og den er lavt plassert med liten åpning, så da kan jeg vel ikke være gravid. Til gjengjeld har jeg jo født før, så da har jeg kansje en liten åpning fra før på livmortappen. Ja som dere ser har jeg jo et lite håp:)
uhhuhher Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er bare på dag 5 etter inseminering, så jeg har leeenge igjen. IKM er vel rundt den 15. avhengig av hvor lang syklusen blir, men jeg kan nok prøve meg med en test et par dager før det.
Ugla er mamma! Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2010 Hadde nå vært ganske godt om vi kunne fått noen positive her... Har litt ømme pupper, men går jo på progesteron...
ikkegjortpå123 Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Testedag den 14,på selveste valentines day. Tør ikke lete symptomer,er jo fullpakket av progesteron.. Men la oss håpe på gode nyheter !!
Ugla er mamma! Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2010 Krysser fingrene for smilende tester Håpefull!
itsjustme Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Melder meg på her jeg også selv om det er veldig lenge til jeg skal teste den 18.feb:-) Krysser fingrene for alle sammen og håper at februar blir en god baby måned for oss alle!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå