daydreamer Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har lagt inn innlegget under, oppdaget at jeg er gravid i dag! :-) Har en sønn fra før som blir 2 år i mai, og akuratt som i forrige svangerskap er jeg kjempekvalm. Men en annen ting er at jeg fryser som en gal.Er det flere som opplever d? Aldri hørt el lest at kan kan bli plaget med frysing i svangersskapet? Det er en veldig ubehagelig følelse... fryser liksom innvendig, men er varm utenpå. Går rundt med ull og fyrer, men er fortsatt like kald og skjelven.. akuratt den samme følelsen man har før mensen eller når man brygger på en influensa.....
tulla<3sep2010 Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 kjenner igjen den.. er frossen nesten hele tiden! og spess på brystvortene (!!). og de få gangene jeg ikke er gjennom frossen så koker jeg over! går med ul fra innerst til ytterst. Er 7 uker ca nå
doble<3<3 Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 enig.. iskald.. og alle sier jeg burde være varm.. men får bare kle på oss og drikke varme drikker.. vi går en lysere (og varmere) tid i møte.. vi kommer sikkert til å klage til sommeren når vi er høygravide og overkokte ;p
Monique8 Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har vært frossen i flere uker nå. Er i 10. uke nå. Håper virkelig det slår om snart. Pes å måtte sitte her med en hel dyne tullet rundt meg for ikke å fryse halvt ihjel )
Tæggen Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Du er ikke alene der. Har det akkurat det samme som deg. Fyrer for harde livet og går i stua med 29 grader og fremdeles fryser. Håper ikke dette varer så lenge!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 brrrr...ja, jeg som vanligvis er så tøff når det gjelder sånt, har plutselig blitt en pinglete frysepinn, som GRUER meg til å gå ut i kulda eller ned i kalde kjelleren, huttetuuu:/
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Jepp, fryser og fryser! Sist gang jeg gikkgravid var det også slik, da var det sommer og ikke like morsomt å kle seg i ullgenser mens andre gikk i lette sommerklær, he he!
daydreamer Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2010 Godt å høre at det er flere av oss som fryser i hjel her inne.... he he :-) Har som sagt aldri opplevd dette før og trodde jeg var unormal... på mandag skal jeg på første legetime, d blir spennende.
2 boys & now pink Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Har alle ovner på og masse ullklær og tepper, men mann og unger klager over varmen!!! Kjenner meg passe dum når bare jeg fryser...
Vesle mor Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Jeg fryser også veeeeldig:-( Uansett hvor mye jeg pakker på meg er jeg iskald.. Blir nesten gal av dette og håper det går over snart. Og det verste er at alle kan se at jeg fryser. Puppene er helt stive... Haha, sa til mannen min her en dag: Ååå jeg fryser så fælt.. Ja, jeg ser det, sier han.. Hææ, hvordan kan du se det, spurte jeg.. og da lo han godt... gå å se i speilet da, var alt han sa!!!
Vesle mor Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Jeg fryser også veeeeldig:-( Uansett hvor mye jeg pakker på meg er jeg iskald.. Blir nesten gal av dette og håper det går over snart. Og det verste er at alle kan se at jeg fryser. Puppene er helt stive... Haha, sa til mannen min her en dag: Ååå jeg fryser så fælt.. Ja, jeg ser det, sier han.. Hææ, hvordan kan du se det, spurte jeg.. og da lo han godt... gå å se i speilet da, var alt han sa!!!
Vesle mor Skrevet 4. februar 2010 #12 Skrevet 4. februar 2010 Jeg fryser også veeeeldig:-( Uansett hvor mye jeg pakker på meg er jeg iskald.. Blir nesten gal av dette og håper det går over snart. Og det verste er at alle kan se at jeg fryser. Puppene er helt stive... Haha, sa til mannen min her en dag: Ååå jeg fryser så fælt.. Ja, jeg ser det, sier han.. Hææ, hvordan kan du se det, spurte jeg.. og da lo han godt... gå å se i speilet da, var alt han sa!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå