Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Både jeg og vesla på 20 mnd er syke om dagen. Er derfor hjemme begge to og det blir mere bæring og løfting av snuppa. Jeg har i dag flere ganger kjent at det blir skikkelig vondt helt nederst og mot venstre side i magen. Jeg er også mere hard i magen. Er det kynnere jeg kjenner eller noe annet. Har lest noe om ligamentssmerter også. Er det løftingen av snuppa som forårsaker det?
lille er født:) Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har også måtte bære endel på sønnen min som er like gammel som datteren din, noe som resulterer i kynnere som kan være veldig ubehagelige. Spurte jordmor om dette, hun sa det ikke var noe farlig, men mange kynnere var ett tegn på at man måtte ta det roligere. leddbånd osv i rygg og bekken er svakere, derfor kan man lettere få skader og vondt der. Men ikke noe farlig for babyen å løfte tungt, (jeg tenkte morkakeløsning,tidlig fødsel osv osv,). Jeg er 30 uker på vei nå, så den løftinga er utrolig slitsom! Husker forresten navnet ditt fra sist jeg var gravid og inne her, tror vi fikk forrige ganske likt, gutten min ble født 5.juni08.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Jeg hadde termin 20 juni, men hun kom til verden 15 mai Jeg er ikke så langt på vei som deg ennå da, er 18 uker. Hun begynner heldigvis å bli i litt bedre form nå da, så får håpe jeg slipper å løfte og bære like mye på henne nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå