junigutt 78=) Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Sønnen min blir 3 år til sommeren. Han har gått i barnehage siden han var 14 mnd. Han trives bra, men vi foreldere er ikke 100 % fornøyd av diverse årsaker.Tenker en del på om vi skal søke en annen barnehage, men er redd det kan bli vanskelig for sønnen min. Han har jo nå fått en del leke kamerater og føler seg trygg på personalet. Hva tror dere? Noen med erfaring ang det å bytte barnehage?
neste*gang Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 ja jeg har byttet barnehage men det var pga. flytting til annen kommune. den første barnehagen vi hadde der trivdes ikke sønnen min i det heletatt og det var mer eller mindre et slit å levere han der selv bhg sa at han hadde det bra og koste seg hele dagen.. jeg var ikke overbevist. Jeg merket stor forskjell når vi byttet barnehage, da var han 3 år. Gutten strålte opp som en sol fant seg venner og det var enkelt og levere og heller vanskelig å hente.. siden han ikke var så gira på å komme seg hjem. Hvis ungen din liker seg der og trives da ville jeg ha tenkt meg om et par ganger.. jeg har ting jeg ikke liker med barnehagen min går i nå, men jeg har begynt å senke kravene mine og tenke på at der er han i aktivitet så får mine "dill dall" greier være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå