Gjest Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Positiv graviditetstest i dag, HURRA, og har mest tro på at det blir gutt, hehe... Storebror heter Simon, hva syns dere? Om vi skulle få en jente så blir det Andrea eller Hedda.. noen synspunkt?
Blopp1 Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Jesper...............d synes jeg er kjempe fint,og ikke så veldig vanlig !!!
*Rutletutt* Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Liker best Jesper og Hedda - gratulerer så masse:-)
Monajenten Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Simon, Hedda og Jesper syns jeg passer fint sammen:-) Andrea er koselig for det heter Palmesus;-) Gabriel er NYDELIG men syns kanskje ikke det passer sååå godt til Simon:-) Gratulerer med spire:-D
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Takk for det folkens! Hmm.. vi har jo goood tid til å tenke på det da:) Bare krysser fingrene for at det går bra denne gangen, er jo veldig tidlig enda!
lillepixie Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Hedda og Gabriel... Høres ut som Hedda Gabler, mem kjempefine navn begge to
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Nå blir det jo enten Hedda ELLER Gabriel, så det blir jo ikke noe problem! Med mindre det er tvillinger da, uææ..
Lova80 Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Gabriel er hely nydelig!! Og Andrea er vakkert....
Abracadabra Skrevet 4. februar 2010 #13 Skrevet 4. februar 2010 jeg liker best Gabriel -- Jesper er noe tannløst, synes jeg! Men vive la difference selvsagt ;-) synes også det passet finest til Simon. jentenavnene var fine begge to, liker best Hedda men synes Andrea også er fint, og det passet best til Simon... (som du skjønner er jeg en navnefanatiker hehe!) men det viktigste er jo selvsagt: gratulerer så mye med positiv test!!!
-MtG- Skrevet 4. februar 2010 #16 Skrevet 4. februar 2010 Gratulerer med baby i magen!! Jeg synes Gabriel er helt klart finest, det heter min eldste sønn:) Synes det er det fineste navnet i heeeele verden! Jesper er veldig dansk synes jeg. Både Andrea og Hedda er kjempefine navn.
Gjest Skrevet 4. februar 2010 #17 Skrevet 4. februar 2010 Gratulerer! Jeg synes Gabriel er et kjempenydelig navn - og jeg synes det passer best til Simon! Andrea og Hedda synes jeg er fine navn begge to, men synes kanskje at Andrea og Simon klinger bedre enn Hedda og Simon:)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 4. februar 2010 #18 Skrevet 4. februar 2010 Enig med Gla`jenta, syns Gabriel og Andrea passer best sammen med Simon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå