Blå+Rosa? Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Gutt tre ganger nå og jente en gang.. Letet litt etter hvem som spådde meg jente, husket ikke helt, så fant jeg ut at det var du Det var for en uke siden ca, da jeg akkurat hadde funnet ut at jeg var gravid, men nå fikk du opp gutt? Så lurer på hvilket kjønn du føler sterkest? Har en gutt fra før på et år f.14.07.86 Tusen takk viss du har tid
Sanna28 Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hmm... det er det som er skummelt med å "se" flere ganger på samme... fikk veldig følelse for gutt nå, altså... Men sånn generelt liker jeg best å holde på det jeg sier først...
Blå+Rosa? Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 Ja, skjønner må si at jeg har en litt ''jentefølelse'' selv, hadde guttefølelse forrige gang å da stemte det jo men det kan jo være fordi jeg har litt ekstra lyst på jente nå siden jeg har en gutt fra før, så det blir jo spennende å se Ser du om jeg kommer til å ha en vanlig fødsel eller om jeg kommer til å velge ks denne gang? hadde en traumatisk vanlig fødsel første gang, så de sa jeg kunne få ks neste gang viss jeg ville, men er veldig usikker.. Klarer du å se noe ang. det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå