Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 ...så er vi i gang igjen... Håper Hausken kan ordne biffen denne gangen. Gruer meg...men håper på det beste... Flere som skal i ilden?
Sarah70-har 2 gull Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hyggelig å høre fra deg Nurket, jada, her stikkes det flittig og beregnet uttak i begynnelsen av uke 6. Begynner å kjenne meg fyldig i buken, tar det som et godt tegn. Fått 300 ie gonal-f etter fadesen med menopur sist. Er dette ditt første Hausken-forsøk? Hva slags medisin har du fått? Lykke til forresten.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Krysser fingrer for deg XXXXXXXXXX
kjærevene Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Hei på deg Nurket1! Ønsker deg masse lykke til. Jeg gikk med Nuevaring i 1 uke, da ble jeg så dårlig at jeg måtte ta den ut.... Så nå må jeg vente til neste mens før jeg får begynne, og det kan erfaringsmessig ta lang tid... Føste gang på Hausken? Kort eller langt regime? Jeg leste på et tidligere innlegg her at Menopur var bra for gamle egg, så jeg spurte klinikken vi bruker. De sa at jeg kunne ta Menopur istedet for Puregon hvis jeg ville. Jeg ble litt forundret, er det virkelig sånn at det ikke er så nøye hvilken medisin en tar? Ja, ja jeg lærer så lenge jeg lever. Lykke til, håper jeg slår følge og får starte opp om ikke så altfor lenge !
Mazza** Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 her er det også snart forsøk 3x3 , tipper på uttak i uke 8 eller 9. Masse lykke til
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2010 3 hos Hausken... 9 søskenforsøket Kort regime (halleluja!!!) 350 ie puregon klexane prednisol orgula...??? Dhea det man kan få...får jeg !!!! Er rene apoteket eller lite kjemisk kjernekraftverk... Gruer meg litt...håper et lite mirakel... Takk for støtte...noen som vil holde hender?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2010 Kjærevene.... Interessant det du sa om Nuvaring...jeg gikk også på den og ble jo helt koko av hele greia...til slutt blødde jeg i nesten fire uker og måtte fjerne...i gang nå på første mens... Fint at vi er flere og noen kjente :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2010 Kjære vene...hadde du også trøbbel med Nuvaring? Hvor holder du til/sykehus? Hmmm...jeg ble helt koko av den og blødde lenge!
nifficat Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Kjære Nurket1. Skal vi satse på at det blir varm sjokolade m/krem, på en cafe, i løpet av sommer`n???? Masse lykke til til deg!!! Klem fra Niffi
stinemin med tvillinger Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Lykke til Nurket, denne gangen skal det gå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå