Gå til innhold

Hva synes dere om denne bloggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.camillakvarsvik89.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte den!

Takk for tips om navnesmukkene hehe

Skrevet

Er det henne fra unge mødre?

Skrevet

Materalistisk ung frøken som hele tiden føler hun må forsvare seg.

Skrevet

Er det henne fra unge mødre?

Skrevet

Fin, men litt lange innlegg.....

Skrevet

Greit nok om det var en vennine av meg som skrev den. Ellers var den helt uinteressant. Det er ofte spennende å lese hva folk skriver om de skriver om ting de virkelig har greie på. Her virket det som om det skortet ganske kraftig på kunnskapere om det hun skrev om. Det holder ikke bare med meninger, man må ha kunskaper også om det skal bli en bra blogg.

Skrevet

Jeg synes den var fin, fint hus.

Skrevet

regner med det er din HI siden det er 2-3kvelden nå du lager et slikt innlegg..

Skrevet

Tror det er hun fra unge mødre. Jeg synes at alt skal være så perfekt hele tiden. Har hun ikke annet å gjøre enn å flytte på ting rundt i stua si? Og kanskje hun hadde trengt å gå på skolen litt lengre enn hun gjorde..

Skrevet

regner med det er din HI siden det er 2-3kvelden nå du lager et slikt innlegg..

Skrevet

Syns den er ganske dårlig egentlig..

Kjedelige innlegg, mye det samme om igjen... "Nå har jeg ommøblert stua, se hvor fint det ble"!! Okeeeiii..... jeg ser ingen forskjell...!

Myyyye skrivefeil, noe som gjør at hele bloggen framstår ganske uproff etter min mening.

Det skinner ganske godt gjennom at dette er en ung dame som tror hun er eldre enn hun er..

Skrevet

Uproff er hun jo. Hun er faktisk bare en helt vanlig person som blogger, slik som halve Norge ser ut til å gjøre nå til dags.

Hun blogger om sine interesser og det er helt lovlig. Og hvis hun sliter med skriveproblemer så må hun jo likevel få lov til å blogge.

Husk jenter, dere bestemmer ALLTID om dere vil følge en blogg eller ikke. Det er på ingen måte tvang.

Men, ett lite hint...har dere lagret bloggadressen og besøker bloggen med jevne mellomrom så kan det hende dere finner den interesant.

:-)

Skrevet

Hva slags firma er det hun har startet/driver?

Skrevet

Anonym 21.51

Les overskriften på innlegget.

HI spør om hva folk syns om bloggen. Svarene er kanskje ikke av de mest positive, men det er det vel kanskje en grunn til.

Kjedelig blogg, og hvorfor kan jeg ikke mene det?

Hun bidrar ikke med noe jeg finner interessant i det hele tatt.

Folk jeg finner interessante omgir jeg meg med fordi det er en toveis kommunikasjon.

Skrevet

Selvfølgelig velger man jo om man vil følge bloggen, men her var jo spørsmålet hva man syns om den?

Jeg følger ikke denne bloggen, men var inne og så på linken og leste litt tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...