Gå til innhold

Hva er deres aller beste kosmetikkmerke til ansiktet? Helt U/T :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens beste ansiktskrem, men sliter med å finne gode renseprodukter til ansiktet. Jeg pleier å bruke rensegel/skum e.l. i dusjen, deretter rensevann. Men finner liksom ikke noe favorittprodukt. Bytter til nytt merke hver eneste gang det blir tomt.

Nå vil jeg finne er superbra merke og gode produkter! :)

Hvilket merke bruker dere?

Hudtypen min er ganske så normal. Men ekstra tørr om vinteren og nesa er ekstra blank og fet om sommeren ;)

Hvis ditt produkt selges et uvanlig sted, hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen gode tips, men ble veldig nysgjerrig på hvilken ansiktskrem du bruker.... :)

Skrevet

Det er en krem som kun er å få kjøpt i Italia, samt noen andre store byer i Europa som Paris og London tror jeg.

Det er merket "Farmacia Santa Maria Novella". Dette "apotektet" er i Firenze.

Apotektet er veldig kjent for parfymene sine og Hannibal Lecter (i filmen Hannibal) kjøper bl.a parfyme på dette apoteket..... ikke at det er så mye å skryte av kanskje? ;) Det var uansett sånn jeg kom over dette merket, og neste gang jeg var i Italia kjøpte jeg ansiktskremen de selger. Nå hamstrer hvis jeg drar til Italia.

Her er en link hvor det står litt info om produktene, men siden er håpløs å lese: http://www.italian.it/santamarianovella/smnuk.htm

Skrevet

Jeg er helt avhengig av Dermalogica. Haddde før masse plager, kviser og fet T-sone, men er nå kjhempefornøyd!!

Skrevet

Jeg liker Avene sine produkter som selges på apotek. Avene gentle gel cleanser og avene gentle tonic. Jeg har prøvd ut en god del forskjellige apotekmerker og fått den som favoritt. Den er for normal hud vil jeg si. Hud som nå på vinteren er passe i t-sonen, men litt tørr i kinnene:) Den har en deilig duft, og er lett å vaske av igjen med vann. Liker bedre geleer enn rensemelk fordi jeg liker å skylle av med vann. Er ikke så glad i å bare tørke av med pads... Det er i hvert fall min favoritt:)

Skrevet

Mary Kay. Kommer aldri til å teste noe annet merke igjen!

Skrevet

Cliniques tre trinns rense og fuktighetssystem, sverget til den i flere år. tror den selges på de aller fleste parfymerier

Skrevet

Uten tvil: SHISEIDO!! Man føler at man har en kjempeutgift når man kjøper produktene,men de varer LENGE!

Anbefales!

Skrevet

www.norwex.no helt sinnsykt bra saker. miljø vennelig og allergi vennlig...

Skrevet

Bare et tips hvis du finner et dyrt renseprodukt:) www.strawberrynet.com

Der finner du produktene til en litt billigere penge, må bare bestille litt om gangen så slipper du frakt og toll. Se reglene på kundeservicen deres;)

Skrevet

Paula's Choice. Kjøper på cosmeticscop.com.

Merket er uten tilsatt parfyme og andre unødvendige stoffer. Det jeg (og tydeligvis huden min) liker med dette merket er at det ikke er masse ekstra ingredienser som kan irritere huden min.

Skrevet

Dermalogica:)

Skrevet

Dermologica her også. Har også noe nav produktene til Decleor, men av rens og fuktighet er det Dermalogica som har de beste produktene. Har også litt sånn hud som du anbefaler - så kjør på. Kjøpes på strawberrynet.com som en annen her anbefaler :-)

Skrevet

Decleor. Bruker hudkremen hydra floral. kjempegod!

Skrevet

Mary Kay:)) brukt det de siste 8-9 årene.

Du burde vel i utgangspunktet holde deg til samme merke når det gjelder fukt,rens,serum & øyeprodukter fordi de skal være laget for å virke optimalt sammen. (Ikke så viktig med masker og make-up)

Kan du ikke få tak i rens i samme merke som ansiktskremen din da??

Det kan være lurt å stikke til en hudpleier for å få noen tips også:)

Skrevet

Dr.Brandt! Er helt sinnsykt bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...