Gå til innhold

Det blir en gutt :-)

Rose69

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med den lille gutten, Rose! Så godt å høre at alt står bra til :-)

Når det gjelder kynnere, så leste jeg på 'Min side' her inne at det er helt vanlig fra rundt uker 20 og utover. Det er livmoren som forbereder seg på fødselen - den trener rett og slett for å være sterk nok når tiden er inne :-)

Etter at jeg plottet inn terminen min på Barnimagen, så har jeg fått masse nyttig informasjon om hva som skjer med både mor og barn i den svangerskapsuke jeg befinner meg i. Som de ukene jeg var så tett i nesa og ikke skjønte hvorfor jeg aldri ble bedre - helt til jeg leste på siden min: 'Er du tett i nesen nå? I såfall er det helt normalt, og skyldes at slimhinnene hos gravide ofte hovner opp på dette tidspunktet'. Greit å vite, og alt stemmer liksom :-)

Annonse

Så hyggelig å høre at alt står bra til! Du er en av de jeg husker fra første tiden jeg kom til assistert-forumet. Utrolig hyggelig å høre at du har blitt gravid. Jeg gruer og gleder meg til første UL, det må være en fantastisk følelse å se at det er liv der inne.

Annonse

• 3 uker senere...

Hei Rose :-))

Måtte bare inn og gratulere deg også!! Skulle tilfeldig bare inn og kikke... og så dukker den ene store nyheten opp etter den andre:-))

Så kos at du venter en gutt da! Hadde dere en fra før...? Hukommelsen svikter...husker ikke alle historiene her inne dessverre!!

Lykke til videre i svangerskapet!! Nyt det!! :-))

God klem :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...