Gå til innhold

Ang uttak ++

Anbefalte innlegg

Skrevet

UL idag viste 6-8 follikler på ene side og 8-9 i bra størrelse? på andre siden, tror det var 15/16mm. Er dette bra? Grugleder med til uttak på fredag.. Ellers så er ikke formen den beste, utrolig kvalm tidligere, men er litt bedre nå:). Fikk beskjed om å drikke mye, så her går det unna på vann:p. Passeli lei av å sitte på hotellrommet, vært her 5dager nå, men ikke lenge til sambo kommer- så dette går bare bra:)

På klinikken sa de jeg skulle ta ut luften av eggløsningssprøyten før jeg satt den. Gjør dere dette? Andre sprøyter som orgalutran og klexane skal jo luften ikke tas ut..Så ser jeg nå på lappen at jeg skal ta den 22.30 ikveld, men skal til uttak 09.30 på fredag..Kan det være rett? mtp mener jeg har hørt den settes 36 timer før uttak..

Off, ble litt spørsmål her gitt..Håper det er noen som orker å svare meg:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo masse eggposer! Grattis!

Jeg tok ikke luften ut av sprøyten, men passet på at luften var i "toppen" av sprøyta så det ikke kom noe særlig inn i magen.

Tidspunktet er helt rett!

Samme som jeg hadde for 3 uker siden!

Lykke til!

Hilsen Merete

Skrevet

Bare poppe innom for å ønsk dæ masse lykke te æ.

Herre går bra ja:=)

:=)

Skrevet

Tusn takk:). Er ny i "gamet" så er litt usikker på endel ting, som du ser..Kjente jeg ble litt urolig, er så mye som man blir usikker på enda de har sagt det:p..Men takk igjen, beroliget meg dette:)

Åå, hvordan gikk det med deg?

Skrevet

Lykke til på fredag:)

Ang luft i sprøyte tar jeg alltid luften ut. På klexane sprøyter jeg inn vesken og slutter når det er bare luft igjen. Da får jeg mye mindre blåmerker.

Det går nok bra på egguttaket skal du se. Jeg grudde meg veldig, men det gikk mye bedre enn forventet.

Lykke til :)

Skrevet

Hei igjen!

Tror faktisk det gikk bra!

Positiv grav-test, men har blødninger.. desverre...

Dette er vårt 3. innsett, ble gravid på andre også, men mistet i uke 7.....

Blir godt fulgt opp av legen min!

Hcg på mandag var 2500, har tatt ny test i dag, får svar på denne på fredag. Da er forhåpentligvis hcg på 5000.

Men du har utrolig mange eggposer!

Jeg hadde 5 totalt på første IVF

og 8 på andre IVF.

På 1. ble det totalt to som kunne brukes

På 2. har jeg nå tre på frys, 1 ferskt satt inn!

Hilsen Merete

Skrevet

Takk takk alle sammen:)!

Har pcos så kan være derfor jeg har mange, snakket om at jeg nærmet meg grensen for overstimulering..Men har en god følelse ang forsøket. Håper på bra med egg og, -skal ha icsi med tesa pga mannen. Men vi gleder oss veldig. har ventet på dette i 1 år pga kluss med adr endringene..

Men da er du jo gravid da Merete:)! Håper spiren sitter i 9 måneder denne gangen da..Har du barn fra før av? Vi har ikke barn.

Klem:)

Skrevet

Hei Lille du:-)

Hcg har økt til 3300, men blør fortsatt.

Skal til undersøkelse på fert.klinikken i morgen.

Ja, jeg har en gutt på 8 år, men med en tidligere samboer.

Mannen min og jeg har forsøkt å få barn i tre år, men ingen feil eller mangler med noen av oss. Frustrerende du!

Hilsen Merete

Skrevet

Aha, ja men da holder spiren seg vell enda fast da eller? siden verdien er økt?? Håper kjempemye at det går bra imorgen og at blødningen stopper!!!

Ja, vi har også prøvd i snart 3 år. Jeg har pcos, og han har prblm med å få ut sine celler, så her hentes de ut på klinikken:p. Litt rart å tenke på igrunn, at vi har klart å finne hverandre, men det stryker oss bare, at begge er litt "skyld" i dette her..Vi har ikke barn- men satser på at det endrer seg snart:)

Lykke til imorgen Merete:)

Skrevet

Hei lille du:)

Hvordan gikk uttaket? :):)

Vi skal ha uttak i uke 12 i porsgrunn... gruer meg :/

håper det gikk bra for dere :)

klem fra

Skrevet

Hei ønsker oss baby:)!

Uttaket gikk helt greit. Fikk ut 10 egg. Noen poser var tomme, men satser på at gullegget er et av dem. Og at mannens svømmere befrukter iallefall noen av dem. Litt vondt under uttak, men man får medisiner, og dessutn er det over ganske kjapt, så trenger ikke grue deg så veldig. Men klart alt som er nytt er jo litt skremmende..

Lykke til når tiden er inne for dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...