Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Hvor får jeg kjøpt et artig dyre-antrekk til gutten min på 21mnd? Tiger, katt, elefant eller noe hadde vært supert! Gjerne nettbutikk da det er få butikker her hvor jeg bor
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 http://www.bursdagbutikken.no/ her har du masse, og hvis du ikke finner det du leter etter så ring! Butikken er stappfull med kostymer til store og små ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Når er det karneval i bhg? Har ikke hengt opp noe lapper hos oss enda. Pleier alltid å være karneval hvert år.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Takk, var akkurat noe sånn jeg var ute etter! Tar likevel gjerne i mot flere forslag fra andre Hi
Mor Løvehjerte Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Google "Festmagasinet Standard". Dette er en svært kjent butikk i Oslo som har drevet med sånt i årevis. De sender til kunder som ikke bor i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå