nr.4 på vei ;-) Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Etter noen intense måneder med prøving og stor skuffelse når tr kom, så ga jeg liksom litt opp denne måneden. Mannen min reiste bort på kurs noen dager akkurat i den perioden el skulle være og det har vært en travel måned på jobb. Jeg har derfor slått fra meg tanken på at det var mulig å bli gravid i januar. Når tr ikke kom som forventet for et par dager siden, så ble jeg bare irritert og tenkte at nå får jeg søren meg rot med syklusen også - har ganske lang fra før, 33 dager, og orket ikke tanken på enda lengre ventetid ;-). På vei hjem fra jobb kjøpte jeg to clearblue tester. Ville egentlig bare få bekreftet at jeg ikke var gravid......men nå sitter jeg her med to knallblå kryss på testene... ingen tvil.... JEG ER GRAVID :-)))))))))) Kan ikke tro det....håper bare alt går bra. Er 31 år og har tre barn fra før, dette blir en liten attpåklatt. Kan nesten ikke vente med å fortelle det til resten av verden :-) Kanskje var trikset å ikke stresse så fælt? Lykke til alle sammen!
engel81 - g08, g10 Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer med spire! Masse lykke til i svangerskapet.
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer! - det er klart det hjelper å ikke stresse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå