Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gode råd mot luft i magen? Bare bobler og fiser hele tiden....:) 11 uker idag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 10+3 og har det samme problemet. Magen er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er høygravid. Ubehagelig...spesielt etter at jeg har spist noe. Helt tydelig at fordøyelsen går tregere ja...

Gode råd er kjært velkommen :)

Skrevet

Jeg er 10+3 og har det samme problemet. Magen er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er høygravid. Ubehagelig...spesielt etter at jeg har spist noe. Helt tydelig at fordøyelsen går tregere ja...

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

å liiiiitt plaga me at foruman går tregt i dag ja...beklager gjentagelsen...

Skrevet

damen på apoteket sa til meg at laktulose skulle hjelpe, blandet det i litt saft, og det skal virke i løpet av tre-fire dager tror jeg...(håper jeg iallefall) :)

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte noe på apoteket som heter Imogas og det hjalp for meg :-) Var mye plaget med luft, og plagsom fiselukt rett og slett en periode. Det er trygt å ta for gravide også - da det ikke tas opp av kroppen.

Skrevet

Ja,da skal jeg prøve det....høygravid ja, fy søren! Men klager ikke! Er bare litt ubehagelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...